maj
30
Skoro dodajemy Wam 1 GB na start do każdego nowego startera to chcemy, aby jak najwięcej osób wiedziało o naszej akcji.
W przekazaniu tej informacji pomagać nam będą Ewa Farna i Sebastian Karpiel-Bułecka wraz z Zakopower
TV:
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
OUTDOOR:
PLAKAT:
ULOTKA:
INTERNET:
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Już dzisiaj ruszamy z sympatyczną akcją na wakacje
Każdy, kto wybierze jeden ze starterów Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Formuła Mini Max na Kartę lub Formuła Play na Kartę otrzyma od nas zupełnie gratis 1 GB danych ważne 30 dni.
Żeby skorzystać z promocji nie trzeba wysyłać żadnych kodów czy włączać danej opcji w Play24 – dane zostaną przyznane automatycznie po aktywacji startera. Promocja obowiązuje do 31 sierpnia 2015 roku.
Aktywujcie, korzystajcie, surfujcie
Regulamin Oferty Promocyjnej 1 GB na start
Oferta jest tak prosta, że zdecydowałem z bułgarskim FAQmanem, że streamingu nie będzie.
AKTUALIZACJA
W związku z pojawiającymi się pytaniami:
1. Promocja jest także dostępna w Red Bull MOBILE na starterach:
- Red Bull MOBILE Energy na kartę o wartości 5 zł
- Red Bull MOBILE na kartę II o wartości 5 zł
- Red Bull MOBILE na kartę II o wartości 9 zł
2. Liczy się data aktywacji numeru, nie kupna startera – jeśli masz starter kupiony miesiąc temu to aktywując kartę SIM w okresie 29.05-31.08.2015 otrzymasz bonusowy 1 GB
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Lubię takie gorące premiery. Miałem G4 dosłownie kilka sekund w rękach i czuję wielki niedosyt, bo potencjał jest ogromny. Prywatnie bardzo intryguje mnie jak będzie sobie radzić ta elegancka skórzana obudowa po kilku miesiącach. Efekt może być bardzo ciekawy.
Już jutro (29.05) wszyscy zainteresowani będą mogli kupić go w PLAY. Wprowadzamy go jako pierwsi w Polsce
Będziecie mieć do wyboru 3 kolory z tyłem skórzanym:
I trzy opcje kolorystyczne w wariancie z tylną klapką wykonaną z solidnego plastiku:
Warto się pospieszyć, gdyż do wyczerpania zapasów w eshopie do zestawu dokładamy słuchawki bezprzewodowe LG Tone Infinim
Co więcej osoby, które zdecydują się na zakup G4 otrzymają ebooka uznanego polskiego fotografa Jacka Boneckiego o tytule Jak fotografować smartfonem. To świetna lektura w dzisiejszych czasach, gdy najlepszym aparatem jest to, co mamy pod ręką – a komórka niemal zawsze towarzyszy nam w kieszeni bądź w przypadku pań – w torebce.
Zobaczcie jakie fotki robi Jacek wykorzystując aparat w G4:
Cennik LG G4
Niestety nie mam własnych fotek z G4 ponieważ nie dotarłem na dzisiejszy warsztat foto LG a szkoda. Ale obiecuję, że to nadrobię i zrobie z tego video.
Co myślicie o tym supersmartfonie? Postaram się z LG wyszarpać kilka ebooków specjalnie dla zacnych komentatorów.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Oj, bardzo lubię takie nowości – skoro zamiast smartfona możecie wybrać słuchawki to czemu nie mega fajny głośnik Marshalla?
Acton to naprawdę kawał niezłego sprzętu. Możecie z nim połączyć się zarówno przez Bluetooth jak i dzięki standardowemu jackowi 3,5 mm – możecie odtwarzać muzykę zarówno przez odtwarzacz mp3, smartfona, laptopa i wiele, wiele innych urządzeń
Od dziś dostępny jest w ofercie na życzenie.
Cennik Marshall Acton
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Telefony HTC to jedne z najlepiej wykonanych na rynku propozycji. Do naszej oferty trafił kolejny smartfon, który to potwierdza – HTC One M8s. Łączy w sobie Androida Lollipop, czterordzeniowy procesor, 2 GB RAM i aparat 13 Mpix.
Cennik HTC One M8s
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Wyniki PLAY za 1 kw. 2015 r.
Komunikat prasowy
26 maja 2015 r.
PLAY osiągnął 21,9% udział w rynku, odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA.
Najważniejsze dane finansowe za 1 kw. 2015 r.:
- W 1 kw. 2015 r. całkowite przychody operacyjne wyniosły 1 228 mln zł, co stanowi wzrost o 24,5% w porównaniu z 1 kw. 2014 r.
- Za okres dwunastu miesięcy zakończony w 1 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 682 mln zł, co oznacza wzrost o 20,5% rok do roku.
- W samym 1 kw. 2015 r. przychody od użytkowników zamknęły się kwotą 959 mln zł, co oznacza wzrost o 19,7% w porównaniu z 1 kw. 2014 r.
- Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w 1 kw. 2015 r. wyniosła 1 157 mln zł, co oznacza wzrost o 37% w porównaniu z podobnym okresem kończącym się 1 kw. 2014 r.
- W samym 1 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 323 mln zł, co oznacza wzrost o 12% w porównaniu z 4 kw. 2014 r.
- W 1 kw. 2015 r. baza abonencka wzrosła o 399 tys. netto, co stanowi wzrost o 90% w porównaniu ze wzrostem odnotowanym w 1 kw. 2014 r.
- Baza klientów wzrosła do 12,7 mln (wzrost o 15,9% rok do roku), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 48.3% z 45% w 1 kw. 2014 r.
- PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 21,9% (wzrost o 2,6 p.p. rok do roku).
- Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 31 marca 2015 r. zasięg usługi 4G LTE osiągnął 75% populacji.
W 1 kw. 2015 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę abonencką oraz ARPU (w stosunku rocznym), co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. Za okres dwunastu miesięcy zakończony dniem 31 marca 2015 r. przychody zamknęły się kwotą 3 682 mln zł, co stanowi wzrost o 20,5% w porównaniu z okresem dwunastu miesięcy zakończonym w dniu 31 marca 2014 r. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 48.3% w 1 kw. 2015 r. w porównaniu z 47.3% w 4 kw. 2014 r. i 45% w 1 kw. 2014 r. Wynik ten osiągnięto dzięki dalszemu znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 81% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej w 1 kw. 2015 r.
Baza klientów PLAY wzrosła do 12,7 mln na koniec 31 marca 2015 r., co stanowi ok. 21.9% wszystkich raportowanych abonentów usług mobilnych w Polsce. Udział w rynku zwiększył się o 2.6 p.p. w porównaniu do 19.3% na dzień 31 marca 2014 r. PLAY pozostał liderem wśród klientów przenoszących swój numer (rynek MNP), osiągając udział w tym rynku na poziomie 50%.
Za okres dwunastu miesięcy zakończony dniem 31 marca 2015 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 1 157 mln zł, co stanowi wzrost o 37% w porównaniu z okresem dwunastu miesięcy zakończonym w dniu 31 marca 2014 r. W samym 1 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA wyniosła 323 mln zł, co stanowi wzrost o 12% w porównaniu z 4 kw. 2014 r. W 1 kw. 2015 r. do wzrostu skorygowanego wyniku EBITDA przyczyniły się znakomite wyniki w zakresie zwiększenia bazy abonentów kontraktowych, powiększając bazę klientów o 321 tys. klientów kontraktowych w 1 kw. 2015 r. w porównaniu ze wzrostem o 154 tys. w 1 kw. 2014.
„W pierwszym kwartale 2015 r. PLAY w dalszym ciągu odnotowywał świetne wyniki zarówno sprzedażowe jak i finansowe. Nasza baza abonencka wzrosła o 399 tys., dzięki czemu nasz udział w rynku zwiększył się do 21,9%, natomiast przychody zamknęły się kwotą 1 228 mln, co stanowi wzrost o 24,5% w porównaniu z 1 kw. 2014. Solidny wzrost potwierdza skorygowana marża EBITDA, która zwiększyła się do poziomu 26,3%.”
Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY
Wyniki PLAY za 1 kw. 2015 oraz za okres dwunastu miesięcy zakończony w dniu 31 marca 2015 r.:
O Play
P4 Sp. z o.o., spółka prowadząca działalność pod nazwą Play, jest ukierunkowanym na konsumenta operatorem sieci mobilnej świadczącym usługi dla 12,7 mln abonentów na dzień 31 marca 2015 r. Play świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe oraz transmisji danych klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę pod marką parasolową „PLAY”. Play świadczy te usługi, dostępne dla 99% populacji, poprzez swoją rozległą, nowoczesną oraz efektywną kosztowo sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o długoterminowe umowy o roamingu krajowym zawarte z trzema pozostałymi operatorami sieci komórkowych w Polsce.
Ostrzeżenie
Niniejszy komunikat prasowy zawiera oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych. Na takich oświadczeniach nie należy zbytnio polegać, ponieważ narażone są one na liczne ryzyka oraz niepewności związane z działalnością oraz otoczeniem gospodarczym Play Holdings 2 S.á r.l. oraz jej spółek zależnych (łącznie zwanych jako „Spółka”), które są trudne do przewidzenia oraz na które Spółka może nie mieć wpływu. Oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych zawierają informacje odnośnie potencjalnych lub spodziewanych wyników działalności Spółki, w tym opisy jej strategii biznesowej. Oświadczenia te często zawierają takie wyrażenia jak „może”, „będzie”, „mogłoby”, „byłoby”, „powinno”, „oczekuje się”, „planuje się”, „przewiduje się”, „zamierza się”, „dąży się”, „uważa się”, „ocenia się”, „przewiduje się”, „potencjalny”, „w dalszym ciągu”, „rozważa się”, „możliwy” i podobne. Oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są oparte na naszych bieżących oczekiwaniach oraz ocenach dotyczących przyszłych wydarzeń i trendów, które wywierają bądź też mogą wywierać wpływ na naszą działalność biznesową. Należy rozumieć, iż oświadczenia tego rodzaju nie stanowią gwarancji efektywności ani wyników. Dotyczą one zidentyfikowanych i niezidentyfikowanych ryzyk, niepewności oraz założeń. Mimo iż Spółka uważa, iż niniejsze oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych są oparte na rozsądnych założeniach, należy mieć świadomość, że wiele czynników może wywrzeć wpływ na bieżące wyniki finansowe lub operacyjne, w wyniku czego rzeczywiście odnotowane wyniki mogą znacząco różnić się od wyników zawartych w oświadczeniach dotyczących zdarzeń przyszłych.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Ok takich emocji jak wczoraj nie będzie, ale będzie kilka fajnych liczb Dziennikarzy trochę nudzą te nasze spotkania z dobrymi wynikami. Trudno, nas cieszą i to bardzo
Co do głównej liczby to bluza Dirty Dozen ciągle aktualna. Rozdam 12 bluz dla 12 osób, które najlepiej wytypują nasz wynik (liczba klientów) po pierwszym kwartale 2015.
Wpisujecie w komenatrzach liczby Tylko podawajcie proszę prawdziwy adres email podczas dodawania komentarza bo inaczej Krzysiek do Was nie napisze ;-(
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Tym razem nietypowo – na plan przywieźliśmy mnóstwo piasku, a wszystko po to, by pokazać Wam jak Krzysztof Hołowczyc prowadzi… swoją firmę z kraju i zza granicy:
Click here to view the embedded video.
Przy okazji – koniecznie sprawdźcie się w konkursie na Facebooku związanym właśnie z tym wideo
A tak powstawała reklama z Michałem Żebrowskim – piękna sztuka:
Click here to view the embedded video.
I zaległy making-of z Kamilem Stochem:
Click here to view the embedded video.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
W marcu miała miejsce kampania Czytanie jest sexy, dzięki której chcieliśmy wypromować Czytelnię w Play wśród użytkowników popularnego Tindera Na czym polegała akcja? Obejrzycie wideo:
Click here to view the embedded video.
Miło mi poinformować, że za tę kampanię otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie Innovation Award 2015. Tylko nadmienię, że za pomysł kreatywny i wykonanie odpowiedzialna była agencja Artegence.
Jeśli jeszcze nie korzystaliście z Czytelni w Play koniecznie to zróbcie – możecie testować naszą usługę przez pierwszy miesiąc całkowicie za darmo
Kurcze, właśnie uświadomiłem sobie, że nie ma mnie na Tinderze
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
maj
30
Przygotowaliśmy dla Was mega fajną przecenę trzech modeli – nawet 640 zł taniej:
LG G Flex2
Kazam Tornado 348
AllView Viper i4G
Wyprzedaż trwa tylko do czwartku, więc warto się pospieszyć O tym, w których ofertach obniżyliśmy ceny i jak się obecnie kształtują dowiecie się z pliku poniżej:
Zmiana cen 29.05
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None