paź

27

i po awarii pakietowej

Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane. Ale oczywiście piszcie jak na Waszym koncie ciągle coś nie tak to chętnie sprawdzimy. Piszcie w komentarzach lub bezpośrednio do mnie na marcin.gruszka@play.pl

Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo ;-)

Oczywiście zachęcam do wysyłania do mnie sytuacji bardziej skomplikowanych, na które chętnie spojrzymy okiem ekspertów.

Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.


Źródło: i po awarii pakietowej



Category: PLAY | Tags: None

Related Posts

  • No related posts found.



You must be logged in to post a comment.

Name (wymagane)

Email (wymagane)

Witryna internetowa

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share your wisdom

wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie Lublin skanowanie lublin serwis ekspresów serwis SAECO Lublin w Lublinie skanowanie lublin wielki format w lublinie skanowanie lublin skanowanie dokumentów lublin