Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane. Ale oczywiście piszcie jak na Waszym koncie ciągle coś nie tak to chętnie sprawdzimy. Piszcie w komentarzach lub bezpośrednio do mnie na marcin.gruszka@play.pl
Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo
Oczywiście zachęcam do wysyłania do mnie sytuacji bardziej skomplikowanych, na które chętnie spojrzymy okiem ekspertów.
Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.
Źródło: i po awarii pakietowej
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Multi SIM dostępny na smartwatchach Huawei
- Play w 2023 roku z rekordowymi przychodami, wzrostem liczby klientów i pełną integracją z UPC
- Nowy kanał Kabaret TV już dostępny!
- Dużo nowych stacji bazowych Play na Mazurach
- Bardzo dobry początek roku pod kątem rozwoju sieci mobilnej Play
You must be logged in to post a comment.