Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane. Ale oczywiście piszcie jak na Waszym koncie ciągle coś nie tak to chętnie sprawdzimy. Piszcie w komentarzach lub bezpośrednio do mnie na marcin.gruszka@play.pl
Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo
Oczywiście zachęcam do wysyłania do mnie sytuacji bardziej skomplikowanych, na które chętnie spojrzymy okiem ekspertów.
Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.
Źródło: i po awarii pakietowej
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Smart Deals w Play – sprawdź, co przygotowaliśmy
- Powódź w Polsce: Play wspiera dalej
- iPhone – telefon, po który stawaliście w nocnych kolejkach
- W Play internet 5G bez limitu, a do tego smartfony z 12 ratami gratis – ruszyła nowa kampania.
- Smart Deals w Play – obniżamy ceny popularnych modeli telefonów
You must be logged in to post a comment.