Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane. Ale oczywiście piszcie jak na Waszym koncie ciągle coś nie tak to chętnie sprawdzimy. Piszcie w komentarzach lub bezpośrednio do mnie na marcin.gruszka@play.pl
Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo
Oczywiście zachęcam do wysyłania do mnie sytuacji bardziej skomplikowanych, na które chętnie spojrzymy okiem ekspertów.
Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.
Źródło: i po awarii pakietowej
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Weekendowe propozycje z Wypożyczalni #8
- Weekendowe propozycje z Wypożyczalni #9
- Telewizja Play: nowa stacja w ofercie, odkodowane kanały i więcej przestrzeni na nagrania w chmurze
- Filmowe Walentynki w Wypożyczalni Play
- Kup Galaxy Tab 9FE w Play i odbierz słuchawki Galaxy Buds2 Pro
You must be logged in to post a comment.