Dostaję informacje, że sytuacja poprawiła się, ale wciąż nad nią pracujemy. Jeśli części z Was wciąż nie udało się odblokować urządzenia kupionego w PLAY i bardzo bardzo bardzo Wam na tym zależy to możecie wysyłać numer IMEI urządzenia na mojego maila: marcin.gruszka@play.pl.
Jeśli rzeczywiście dotknęło Was to zjawisko bardzo przepraszam – najważniejsze, że już możecie korzystać z iPhone’a ze wszystkimi SIMkami (choć ja wciąż polecam korzystać z tej fioletowej)
Źródło: SIM-locki na iPhone’ach – update
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Play wspólnie z WOŚP – gramy razem kolejny rok!
- W Play tablety serii Samsung Galaxy z akcesoriami w prezencie
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Katowic i okolic
- Nowy kanał ViDocTV już dostępny!
- Listopad drugim najlepszym miesiącem pod względem liczby nowych stacji bazowych – uruchomiliśmy ponad 100 obiektów
You must be logged in to post a comment.