mar
17
Dziś o 20:00 albo 20:05 (zależy jak to Krzysiek ogarnie) zapraszam, na krótką rozmowę o programie Fair PLAY z jego autorami. Proszę wpisujcie tutaj pytania. Jak zwykle rozdamy kilka gadżetów a zaczniemy od piłki podpisanej przez trenera Nawałkę Transmisja na FB i na youtubie (tutaj zwykle lepszy dżwięk). Zapraszam bardzo serdecznie!
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
17
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
17
Długo zapowiadałem nową zasadę na rynku
Konferencja zacznie się kilka minut po 11, a obejrzeć będziecie ją mogli tu:
Click here to view the embedded video.
A slajdy z prezentacji? Proszę bardzo
Warszawa, 16.03.2016r.
FAIR PLAY – nowy standard na rynku
#MozeszZmienicZdanie
17 marca 2016 roku Play kolejny raz zmienia zasady gry. Wprowadzając Program FAIR PLAY, operator potwierdza swoje innowacyjne podejście na polskim rynku telekomunikacyjnym oraz ustanawia nowy standard w relacjach Klient i jego operator.
Play, korzystając z najlepszych wzorców dostępnych w innych branżach, wprowadza Program Promocyjny FAIR PLAY. Pierwszy w Polsce Program, który pozwala Klientom abonamentowym sieci na zmianę swojej decyzji. W ciągu 30 dni od podpisania umowy, bądź aneksu przedłużającego umowę, Abonenci mogą dokonać zmiany w umowie, którą podpisali. W ramach istniejących ofert, możliwa będzie zmiana oferty oraz urządzenia, które zakupili. Dla nowych umów możliwe będzie również jej rozwiązanie. Zmiany będzie można dokonać tylko raz dla każdego numeru abonenckiego.
Program FAIR PLAY dostępny jest dla wszystkich Klientów, którzy w salonie Play podpiszą umowę abonamentową. Program dotyczy Klientów indywidualnych oraz biznesowych, natomiast nie obejmuje ofert typu MIX. Proces podpisania umowy jest taki sam jak do tej pory, a Klient otrzymuje dodatkowy regulamin dla Programu. Od dnia podpisania umowy Klient ma 30 dni na zmianę. Może zmienić swój abonament lub ofertę, jednocześnie wymieniając urządzenie, które zakupił w tym samym salonie, w którym podpisywał umowę. Może też zostawić urządzenie, które kupił, a jedynie zmienić ofertę – na przykład obniżyć abonament. Warunkiem koniecznym do dokonania zmiany jest dostępność wybieranej oferty w dniu podpisywania umowy, a nie dokonywania zmiany. Program FAIR PLAY nie wprowadza nowych ofert, a pozwala Klientom na dopasowanie umowy i urządzenia najbardziej odpowiadającego jego potrzebom, spośród aktualnie dostępnej oferty Play.
Zmiany dokonywane w Programie mogą wiązać się z opłatami. W przypadku zmian oferty i w konsekwencji zmian wysokości abonamentu, jest ona dokonywana bezpłatnie. Jeśli Klient zmienia ofertę z urządzeniem, jego cena zakupu zostaje wyrównana do ceny, która obowiązywała w danej ofercie w cenniku z dnia podpisania umowy. Dla przykładu: jeśli Klient podwyższa swój abonament z poziomu 59 zł na 69 zł, za urządzenie zapłacił 299 zł i jest ono w nowej ofercie dostępne za 199 zł, Klientowi zwracana jest kwota nadpłaty, w tym przypadku 100 zł. W przypadku zmian w odwrotnym kierunku konieczna będzie dopłata. Wyrównanie ceny zakupu będzie rozliczane w salonie, w którym Klient dokonuje zmiany. Zmiany mające wpływ na wysokość abonamentu, zostaną odpowiednio naliczone i przedstawione Klientowi na najbliższej fakturze.
W ramach programu FAIR PLAY, Klienci mają prawo wymienić urządzenie, które zakupili wraz z podpisaniem umowy. Mogą też je zwrócić, jeśli decydują się na rezygnację z umowy. W każdym z tych przypadków, gdy Klient zwraca wcześniej zakupione urządzenie, jest on zobowiązany do uiszczenia Opłaty za Korzystanie z Urządzenia. Bez względu na to, czy urządzenie jest rozpakowane, czy nie, opłaty są jednakowe i uzależnione jedynie od grupy, w której się ono znajduje. Wysokość opłat waha się od kwoty 49 zł do 399 zł z VAT, a szczegółowa lista urządzeń z przypisaną do niej wysokością opłaty znajduje się w Cenniku Telefonów, Modemów i Zestawów bez Promocji, dostępnym w salonie Play lub na www.play.pl. Sprzedawca Play będzie mógł odmówić przyjęcia zwracanego sprzętu, jeśli będzie on niesprawny, uszkodzony przez niewłaściwe użytkowanie lub zestaw, który oddaje jest niepełny.
Opłata za rezygnację z umowy wynosi 99 zł i jest opłacana na podstawie noty obciążeniowej, która zostanie wysłana pocztą. Klient jest także zobowiązany do opłacenia faktury za usługi telekomunikacyjne, proporcjonalnie do liczby dni, kiedy umowa była aktywna.
Korzystając z doświadczeń i wsłuchując się w opinię Klientów, Play kolejny raz wyznacza standard obsługi niedostępny dla Polaków u innych operatorów aż do dziś. Program FAIR PLAY jest dla tych, którzy do tej pory wahali się z decyzją, czy warto zmienić swojego operatora oraz lubią mieć komfort w podejmowaniu decyzji. To, co oczywiste przy zakupie innych dóbr, teraz na rynku telekomunikacyjnym oferuje tylko Play. Możliwość zmiany wybranych warunków umowy to opcja, której teraz trudno będzie się oprzeć.
FAIR PLAY to nowy standard na rynku.
#MozeszZmienicZdanie
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
16
Możecie już oglądać nowe materiały promujące naszą nową sieć Kto ma o ULTRA wiedzieć więcej niż swoiści specjaliści od wszystkiego? Bardzo przyjemne spoty z dziećmi odpowiadającymi na pytania Kuby i Agnieszki. Polecam obejrzeć wszystkie
TV:
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
OOH:
INTERNET:
W SALONACH SPRZEDAŻY:
Click here to view the embedded video.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
13
Na rynku robi się coraz ciekawiej albo wręcz PLAYowo. Prawie wszyscy chcą być jak PLAY (cytuję). Prawie wszyscy wykorzystują nas w reklamach (oglądam na ulicach). Nie znam się na reklamach kompletnie, ale chyba musimy być naprawdę nieźli, skoro wszyscy nas zaczepiają.
W tym samym czasie kiedy aktorzy w reklamach przechodzą przez ulicę, w drugą stronę dokładnie tym samym przejściem idą do nas listy motywacyjne zwalnianych pracowników, które z uwagą i szacunkiem czytamy. Jeżeli takie akcje naprawdę poprawiają Wam humory, to ja mogę pojeździć przez miesiąc różowym Ferrari. Będzie dużo like‚ów i serduszek!
A teraz tak poważnie to przed nami nowy tydzień i obiecywana w ostatnim videostreamie konferencja prasowa. Miała być w poniedziałek, ale się poważnie rozchorowałem (ta jasne) i musieliśmy wszystko przenieść na środę. Warto zobaczyć, bo prezentacja być może jest krótka, ale PLAY znowu zmieni zasady gry dla Was klienci
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
12
Wczoraj Samsung z okazji startu sprzedaży Galaxy S7 i S7 Edge przygotował spotkanie dla dziennikarzy i gości. Niestety sam nie mogłem tam dotrzeć, ale reprezentacja Play dumnie zjawiła się w naszych bluzach
Zakończyliśmy przedsprzedaż i od dzisiaj te flagowe smartfony wchodzą do naszej oferty. Przypomnijcie sobie jeszcze film, który nagrałem z Pawłem z Mobzilli:
Click here to view the embedded video.
Przy okazji obniżyliśmy też cenę Lumii 550
Cennik Samsung Galaxy S7, S7 Edge, Microsoft Lumia 550
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
10
Taki mocny tytuł godny nie jednego krajowego portalu technologicznego Nie bójcie się!
Bardzo, bardzo zły człowiek popełnił przestępstwo z użyciem noża. Czy winę za to ponosi producent noża? Dziś w jednym tekście autor próbuje przekonać czytelników do takiej tezy ;-( Ja wiem, że to mocne porównanie, ale temat bardzo poważny.
Tak to nasza wina, że wprowadziliśmy bardzo fajną usługę TelePLAY, z której korzystało przez kilka lat mnóstwo zadowolonych klientów. Dodam tylko, że kiedy ją wyłączyliśmy dostaliśmy bardzo mocny negatywny feedback.
Nie, to nie nasza wina, że na tym świecie są źli ludzie, którzy robią wszystko, żeby dobrać się do naszych kont bankowych. Poważnie, nie mamy z tym nic wspólnego. Ktoś znalazł sposób, jak wykorzystać stary TelePLAY do bardzo złych celów.
Teraz kilka ważnych dat pokazujących jak sprawnie zareagowaliśmy. 20 lipca 2015 dostajemy sygnały z banków o ryzyku nadużyć. Natychmiast blokujemy możliwość przekierowań SMSów z numerów, z których wysyłane są hasła autoryzacyjne. Numery wskazały nam banki. Od 1 sierpnia wstrzymujemy możliwość aktywowania usługi TelePLAY. Mogli z niej korzystać tylko Ci użytkownicy, którzy mieli już wcześniej opłacone abonamenty. Dokładnie 6 września usługa została definitywnie wyłączona ostatnim pojedynczym klientom.
Pamiętajmy, że aby doszło do nadużycia musiało być spełnionych jednocześnie kilka ważnych warunków:
- pozyskanie przez przestępców identyfikatorów i haseł do systemów bankowych oraz do Play24,
- posiadanie przez ofiarę nadużycia konta w Play24,
- aktywowanie na koncie abonenckim ofiary usługi TelePlay przez stronę internetową tele.play.pl (a nie za pomocą SMS-a, co wymagało podania hasła jednorazowego do aktywacji usługi),
- brak reakcji ofiary nadużycia na wiadomość SMS z informacją o aktywacji usługi TelePlay.
Proszę, nie zrzucajcie na nas winy i koniecznie zabezpieczajcie swoje komputery, swoje hasła, swoje skrzynki pocztowe. Uważajcie na wirusy, bo jak nie wpuścicie ich drzwiami to wejdą oknem, albo kominem i nie będzie to wina operatora.
PS: Zastanawiam się też, dlaczego ten tekst pojawił się akurat wczoraj wieczorem? Dziwny zbieg okoliczności.
PS2: Przepraszam autora, że nie wyrobiłem się z odpowiedziami dla autora tekstu
PS3: Noże ciągle są w sprzedaży i bardzo dobrze.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
8
7 godzin po zaprezentowaniu naszej nowości nie milkną gorące komentarze na jej temat. 4G LTE ULTRA to znaczna poprawa dla wszystkich klientów Play, w tym i dla mnie
Click here to view the embedded video.
Zadawajcie pytania, jak zawsze mamy nagrody, ale dzisiaj wygrywają tylko dziewczyny
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
8
No dobra, odpalamy ULTRA fajną sieć. Z ULTRA zasięgiem, ULTRA szybkością i ULTRA mocą Ale które z urządzeń pozwolą na jej obsługę? Przygotowaliśmy tabelkę, z której dowiecie się, czy
Producent |
Model |
Kategoria LTE |
SMARTFONY / TABLETY |
Samsung |
Galaxy S6 Edge + |
Kategoria 9 |
Apple |
iPhone 6s |
Kategoria 6 |
iPhone 6s plus |
Samsung |
Galaxy A5 (2016) |
Galaxy S5 Neo |
Galaxy Note 4 |
Galaxy S6 |
Galaxy S6 Edge |
Galaxy Tab S2 (8.0) |
Galaxy Tab S2 (9.7) |
HTC |
One M9 |
One A9 |
LG |
G4 |
G Flex2 |
Microsoft |
Lumia 950 |
Lumia 950 XL |
Sony |
Xperia Z3+ |
Xperia Z4 Tabet |
Xepria Z5 |
Xperia Z5 Compact |
ROUTERY MOBILNE |
Netgear |
AC810S |
Kategoria 9 |
Alcatel |
Y901 |
Kategoria 6 |
Od razu wyjaśnienia – na liście nie ma Samsunga Galaxy S7 czy LG G5 z bardzo prostego powodu – jeszcze nie ma ich w sprzedaży
I jeszcze mała legenda:
- Kategoria 9 – prędkość do 262 Mb/s
- Kategoria 6 – prędkość do 225 Mb/s
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
mar
8
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None