Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.
Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!
Źródło: Już po wszystkim
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Nowe promocje Play dla domu – światłowód i telewizja w supercenie z Netflix w cenie abonamentu (aktualizacja)
- W Play mamy już ponad 11 800 stacji bazowych
- Dni otwarte w Salonach Obsługi i Sprzedaży Play
- Mocny początek roku w zakresie rozwoju sieci mobilnej
- Nowy pakiet #GIGACZAD i nawet 5000 GB przez rok w ofertach na kartę Virgin Mobile
You must be logged in to post a comment.