Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.
Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!
Źródło: Już po wszystkim
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- GWIEZDNE WOJNY w Wypożyczalni!
- Zagłosuj na aplikację Play24 w konkursie Mobile Trends Awards
- Premiera w Play – realme GT 7 Pro 5G dostępny w dwóch kolorach
- Kanały napakowane sportem w telewizji Play MAX
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Szczecina i aglomeracji szczecińskiej
You must be logged in to post a comment.