Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.
Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!
Źródło: Już po wszystkim
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Mocny początek roku w zakresie rozwoju sieci mobilnej
- realme 12 Pro+ 5G i 12 Pro 5G już w Play!
- Nowy kanał Kabaret TV już dostępny!
- Nowy rok, nowe okazje! Smartfony 5G w Play do 50% taniej
- Dużo nowych stacji bazowych Play na Mazurach
You must be logged in to post a comment.