Skala sprawy cały czas jest incydentalna, dzisiaj nie było nowych zgłoszeń w tej sprawie – my jednak o Was dbamy i działamy. Zdecydowaliśmy się też na wdrożenie jeszcze jednego elementu – niezależnie jaki w Play24 zostanie ustawiony numer do zarządzania kontem w przypadku doładowań otrzymacie SMSa z hasłem na numer, z którego ma zostać pobrana opłata.
W komentarzach czytam, że nie rozumiecie dlaczego zmiana numeru do haseł jednorazowych nie jest potwierdzana na dotychczasowym numerze. Nie jest to żadna luka czy błąd systemu. Odpowiedź jest bardzo prosta – to wynika z przeprowadzonych wśród Klientów badań. W przypadku zgubienia telefonu taka szybka i potrzebna zmiana nie byłaby możliwa. Pamiętajcie, że pierwszym punktem zawsze jest logowanie do Play24, gdzie oszuści z jakiegoś źródła muszą uzyskać Wasze loginy i hasła.
Źródło: Doładowania po raz trzeci
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Xiaomi 14 w Play – zdobądź hulajnogę gratis!
- Światłowód Play dla Firm nawet na rok bez opłat!
- iPhone – telefon, po który stawaliście w nocnych kolejkach
- Nowy pakiet #GIGACZAD i nawet 5000 GB przez rok w ofertach na kartę Virgin Mobile
- Animacja o usługach Play Rozwiązania dla Biznesu
You must be logged in to post a comment.