Skala sprawy cały czas jest incydentalna, dzisiaj nie było nowych zgłoszeń w tej sprawie – my jednak o Was dbamy i działamy. Zdecydowaliśmy się też na wdrożenie jeszcze jednego elementu – niezależnie jaki w Play24 zostanie ustawiony numer do zarządzania kontem w przypadku doładowań otrzymacie SMSa z hasłem na numer, z którego ma zostać pobrana opłata.
W komentarzach czytam, że nie rozumiecie dlaczego zmiana numeru do haseł jednorazowych nie jest potwierdzana na dotychczasowym numerze. Nie jest to żadna luka czy błąd systemu. Odpowiedź jest bardzo prosta – to wynika z przeprowadzonych wśród Klientów badań. W przypadku zgubienia telefonu taka szybka i potrzebna zmiana nie byłaby możliwa. Pamiętajcie, że pierwszym punktem zawsze jest logowanie do Play24, gdzie oszuści z jakiegoś źródła muszą uzyskać Wasze loginy i hasła.
Źródło: Doładowania po raz trzeci
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Nowe pakiety internetu dla podróżujących do Wielkiej Brytanii
- Bądźcie z nami na Pol’and’Rock Festival – zapewniamy dobry zasięg i rozrywkę
- Najtaniej w Polsce! Abonament 5G ze smartfonem 5G
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Bydgoszczy i okolic
- Internet 5G bez limitów a do tego smartfony 1000 zł taniej – rusza kampania
You must be logged in to post a comment.