Wiem, że nie szalejecie na punkcie wpisów o nagrodach i osiągnięciach, ale Play to marka skazana na sukces, więc muszę pisać o tym non-stop
Jeszcze nie opadły pozytywne emocje po AppAward i nagrodzie dla najbardziej przyjaznego operatora na rynku a dziś Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek. Miło mi poinformować, że drugi rok z rzędu wygraliśmy w kategorii Telekomunikacja
A jak kształtują się cyferki?
Wartość marki Play w 2014 roku to ponad 2 miliardy złotych!
W kategorii siła marki przyznano nam 59 punktów, postrzegana wartość to 68 punktów, prestiż 74, postrzegana jakość 73 a świadomość marki 81.
Po więcej szczegółów zachęcam Was do sięgnięcia po dzisiejszą Rzeczpospolitą
Źródło: Moc marki PLAY
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Bardzo dobry początek roku pod kątem rozwoju sieci mobilnej Play
- Dużo nowych stacji bazowych Play na Mazurach
- Rekordowy grudzień – uruchomiliśmy ponad 200 nowych stacji bazowych
- Nowy serial medyczny „Nocna zmiana” w StudiomedTV.
- Nawet 5000 GB w Play na Kartę – rusza kampania
You must be logged in to post a comment.