Wracam jeszcze na chwilę do gorącego tematu nadużyć w związku z e-fakturami. Za chwilę będziemy rozsyłać do wszystkich klientów korzystających z e-faktur takie pismo:
Szanowni Państwo,
coraz częściej zdarza się, że cyber-przestępcy podszywają się pod firmy wysyłające e-faktury. Jeśli mają Państwo wątpliwości, czy przesłany do Was e-mail jest autentyczny, prosimy o:
- sprawdzenie, czy załączona do e-maila faktura jest widoczna w serwisie Play24 https://24.play.pl. (Sprawdź jak korzystać z Play24? )
- sprawdzenie numeru rachunku bankowego i kwoty do zapłaty – wystarczy wpisać i zatwierdzić na swoim telefonie w Play kod *124#.
- potwierdzenie danych faktury: daty wystawienia, terminu płatności, kwoty i numeru rachunku. W tym celu należy wpisać i zatwierdzić kod *125#.
Wątpliwości mogą Państwo również wyjaśnić telefonicznie, dzwoniąc pod numer *500 dla Klientów Indywidualnych oraz *600 dla Klientów Biznesowych.
Jak odróżnić prawdziwe e-awizo od fałszywego? Przeczytaj na stronie Play.pl.
Chcąc zagwarantować bezpieczeństwo operacji wysyłane przez nas faktury są zabezpieczone certyfikatem. Chcesz wiedzieć więcej kliknij.
Powstaje specjalna strona www, która będzie zawierać więcej informacji, gdzie kierować będą linki z powyższego pisma.
Proszę bądźcie bardzo ostrożni. Najlepiej sprawdzić wszystko na PLAY 24, wprowadzić kod, albo zadzwonić do naszych konsultantów.
Źródło: Jak sprawdzić e-fakturę?
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Wakacyjna promocja w Virgin Mobile, czyli pakiety M i L z opcją zostajesz ile chcesz
- Dziękujemy za wspólny Finał WOŚP!
- W maju uruchomiliśmy ponad 50 nowych stacji bazowych
- Rekordowy grudzień – uruchomiliśmy ponad 200 nowych stacji bazowych
- Nowy rok, nowe okazje! Smartfony 5G w Play do 50% taniej
You must be logged in to post a comment.