Obiecywałem, że będzie bardzo sportowo no i proszę Rusza kolejna rakietowa odsłona kampanii reklamowej PLAY!
Play Online „ Szybkość i technika”
Kampania startuje 27.01.2014
Media: TV, OOH, internet, kino
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos: Jakub Gajos– Art Director, Bartosz Gryś- Copywriter Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Celina Kozikowska, Magdalena Morgun – Client Service
Dom produkcyjny – Oto Film
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Studio Fotograficzne- Shootme
Fotograf- Mateusz Stankiewicz
Dom mediowy – Mediacom Warszawa
BTL – Plej: Agnieszka Borkowska, Mariusz Kozak – Zagozda, Łukasz Gumowski, Karolina Ostrowska
Internet – Artegence: Mariusz Graca, Magda Bauer, Mateusz Felsmann, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Paweł Dunia, Magdalena Koźlicka, Tomasz Popowski
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Dorota Banaszek, Natalia Kłos, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak, Karolina Wardak, Marta Biała, Katarzyna Wzorek
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Marketing internetowy- Małgorzata Chmiel, Olga Walus
OUTDOOR:
INTERNET:
BTL:
TV:
Click here to view the embedded video.
Źródło: Radwańska i Janowicz reklamują LTE w PLAY
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Tak proste, że weź – ciąg dalszy kampanii Virgin Mobile
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Lublina i aglomeracji lubelskiej
- Play w 2023 roku z rekordowymi przychodami, wzrostem liczby klientów i pełną integracją z UPC
- Jak działa Multi SIM w Play? Wideo, które rozwiewa wszelkie wątpliwości
- W listopadzie Play uruchomił 82 stacje bazowe
You must be logged in to post a comment.