Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.
Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!
Źródło: Już po wszystkim
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Play wspólnie z WOŚP – gramy razem kolejny rok!
- Listopad drugim najlepszym miesiącem pod względem liczby nowych stacji bazowych – uruchomiliśmy ponad 100 obiektów
- eSIM w Virgin Mobile!
- Dziękujemy za 32. Finał WOŚP!
- Nowy kanał ViDocTV już dostępny!
You must be logged in to post a comment.