Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.
Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!
Źródło: Już po wszystkim
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Telewizja z najlepszą rozrywką na rok w prezencie
- Mocna pierwsza połowa roku pod względem rozwoju sieci mobilnej
- Świąteczna promocja w Play, a wraz z nią moc telewizyjnej rozrywki
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Warszawy i aglomeracji warszawskiej
- Nowości w Wypożyczalni
You must be logged in to post a comment.