Zakładam, że dziś pojawi się sporo komentarzy na temat raportu MNP po Q3. Z naszej strony jedna, ale ważna dla nas informacja. Raport nie pokazuje podziału na prepaid i postpaid a dla nas ma to zasadnicze znaczenie. Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP w segmencie postpaid. Pokazuje to idealnie, że nasza strategia skoncentrowana na kliencie działa i ma się bardzo dobrze. Cieszy to tym bardziej, że wraz ze wzrostem naszej bazy i byciem numerem jeden to naturalne choćby z matematycznego punktu widzenia, że ruch w naszej bazie jest duży w obu kierunkach. Widać bardzo wyraźnie pozytywny wpływ naszych ostatnich akcji 6miesięcy/9 miesięcy z Samsungiem bez abonamentu i bardzo dobrze to prognozuje na kolejny kwartał. Gorąco Was zachęcam do skorzystania z niej bo jak wiecie promocje nie trwają wiecznie. Nie przegapcie tego momentu.
Co oczywiste pozytywne wyniki w MNP abonamentowym przekładają się pozytywnie na cała bazę abonamentową PLAY w trzecim kwartale. Więcej na ten temat podczas prezentacji wyników spółki w połowie listopada.
Ktoś zapyta o rynek prepaid. No cóż tutaj konkurencja jest ogromna i klienci bardzo często migrują. Fajnie, że system działa w taki przyjazny dla klientów sposób. Kiedyś częściej dziś to nie zwykłe rzadka sytuacja kiedy klient ma z tym problem.
Źródło: PLAY utrzymuje pozytywny bilans w MNP segmentu postpaid
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Katowic i okolic
- Piłkarski megahit – ELCLÁSICO już 21 kwietnia! Oglądaj w ELEVEN SPORTS!
- Już jest nowa strona główna Play.pl
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Szczecina i aglomeracji szczecińskiej
- Nowy pakiet #GIGACZAD i nawet 5000 GB przez rok w ofertach na kartę Virgin Mobile
You must be logged in to post a comment.