Dostaję informacje, że sytuacja poprawiła się, ale wciąż nad nią pracujemy. Jeśli części z Was wciąż nie udało się odblokować urządzenia kupionego w PLAY i bardzo bardzo bardzo Wam na tym zależy to możecie wysyłać numer IMEI urządzenia na mojego maila: marcin.gruszka@play.pl.
Jeśli rzeczywiście dotknęło Was to zjawisko bardzo przepraszam – najważniejsze, że już możecie korzystać z iPhone’a ze wszystkimi SIMkami (choć ja wciąż polecam korzystać z tej fioletowej)
Źródło: SIM-locki na iPhone’ach – update
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- 33. Finał WOŚP – dziękujemy, że byliście z nami
- W maju uruchomiliśmy ponad 50 nowych stacji bazowych
- Telewizja Play: nowa stacja w ofercie, odkodowane kanały i więcej przestrzeni na nagrania w chmurze
- Premiera w Play – Xiaomi 14T Pro taniej w abonamencie
- Nowy kanał ViDocTV już dostępny!
You must be logged in to post a comment.