Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi – mówi między innymi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nasz CMO Bartosz Dobrzyński. Jest i o rynku telekomunikacyjnym, reklamach, nowych pomysłach telekomów, przyszłości telefonii komórkowej -polecamy Wam ten tekst. Wirtualnemedia.pl: Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja Bartosz [...]
Źródło: Wywiad z Bartkiem Dobrzyńskim na wirtualnemedia.pl
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Nowy kanał Kabaret TV już dostępny!
- Telefony do 50% taniej i nielimitowany internet przez 24 miesiące – rusza kampania z nową gwiazdą
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Łodzi i aglomeracji łódzkiej
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Gdańska i okolic
- W maju uruchomiliśmy ponad 50 nowych stacji bazowych
You must be logged in to post a comment.