Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi – mówi między innymi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nasz CMO Bartosz Dobrzyński. Jest i o rynku telekomunikacyjnym, reklamach, nowych pomysłach telekomów, przyszłości telefonii komórkowej -polecamy Wam ten tekst. Wirtualnemedia.pl: Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja Bartosz [...]
Źródło: Wywiad z Bartkiem Dobrzyńskim na wirtualnemedia.pl
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- PlayLab 2024
- Play na Pol’and’Rock Festival 2024
- Dziękujemy za 32. Finał WOŚP!
- Tak proste, że weź – ciąg dalszy kampanii Virgin Mobile
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Łodzi i aglomeracji łódzkiej
You must be logged in to post a comment.