Podpisując umowę na oferty, w których płatność za telefon jest rozłożona na raty umawiamy się na konkretne warunki: my możemy zaoferować klientowi smartfon przy niskiej opłacie miesięcznej, za to kupujący zobowiązuje się do spłaty wszystkich rat. To chyba jasne, prawda? ????
Zakładając dobrą wolę jednej i drugiej strony na koniec wszyscy są zadowoleni.
Są jednak takie przypadki, gdzie tej dobrej woli ze strony kupujących po prostu nie ma i nie wywiązują się ze swoich zobowiązań, najczęściej celowo. Wielokrotnie przypominamy o płatności, powołujemy się na nasze umowy, a w uzasadnionych przypadkach sprawę przekazujemy firmom windykacyjnym czy odpowiednim organom.
Chcemy choć trochę zniechęcić nieuczciwe osoby, które wybierając nasze oferty od razu zakładają, że nie spełnią zobowiązania wobec nas. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie blokady IMEI kupionego smartfona w przypadku niespłacania rat przez kupującego. Długo zwlekaliśmy, ale finalnie – jako ostatni operator – wykonaliśmy ten krok. Chcemy być fair i dlatego zdecydowaliśmy się na otwartą komunikację na ten temat.
Dla klientów, którzy postępują według umówionych zasad i regularnie dokonują płatności absolutnie nic się nie zmienia! Nowego rozwiązania powinny obawiać się osoby, które chcą wykorzystać możliwość otrzymania telefonu z bardzo niską opłatą na start i liczą na brak konsekwencji po złamaniu warunków umowy.
Odpowiednie zapiski znalazły się w regulaminach umów sprzedaży na raty.
The post Wprowadzamy rozwiązanie na nieuczciwych kupujących appeared first on Blog Play.
Źródło: Wprowadzamy rozwiązanie na nieuczciwych kupujących
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Już jest nowa strona główna Play.pl
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Krakowa i aglomeracji krakowskiej
- Nowe promocje Play dla domu – światłowód i telewizja w supercenie z Netflix w cenie abonamentu (aktualizacja)
- Play gotowy na zimę. Nowe stacje w górach przed sezonem
- Nowy serial medyczny „Nocna zmiana” w StudiomedTV.
You must be logged in to post a comment.