Ten temat generalnie nie trafia na pierwsze strony gazet czy portali. Ot operator daje numer fundacji, fundacja go wykorzystuje do zbierania pieniędzy. Wszystko działa i wszyscy są zadowoleni. Jedne fundacje widzą w tym duży potencjał i wykorzystują to narzędzie na potęge inne wcale, albo symbolicznie.
Operatorzy robią to w 100% charytatywnie. Robią to zgodnie i nigdy nie konkurujemy w tym zakresie – tutaj najważniejsze jest dobro społeczne i potrzebujący, którzy czekają na wsparcie.
Wspieramy w tym zakresie duże, znane fundacje, które działają w całym kraju, są rozpoznawane i darczyńcy im ufają i chętnie je wspierają. Chcemy pomóc zgromadzić jak największe sumy. Są jednak takie organizacje, które w zasadzie nie wykorzystują tego numeru. Tak jest z PCK. To nie jest żadna wiedza tajemna z zakresu marketingu – bez komunikacji ludzie dobrego serca nie dowiedzą się o Waszym numerze. Wyniki w tym i poprzednim roku były bardzo przeciętne. Jesteśmy przekonani, że oraganizację z takim doświadczeniem stać na więcej, na dużo więcej.
Nie żądamy reklam telewizyjnych, ale szanowni państwo z PCK, zróbcie coś, żeby ludzie zaczęli korzystać z tego numeru i wysyłali tam SMSy. Ten numer jest dla Was zerezerwowany. W każdej chwili kiedy przyjdziecie do nas z jakimkolwiek pomysłem na efektywne wykorzystanie tego numeru na pewno Wam z radością pomożemy.
Źródło: SMS charytatywny
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Mocna pierwsza połowa roku pod względem rozwoju sieci mobilnej
- Gala XTB KSW 94 już 11 maja. Oglądaj na żywo, tylko w Viaplay w Telewizji Play!
- Mocny początek roku w zakresie rozwoju sieci mobilnej
- Data Center Grupy Play z nowymi certyfikatami ISO
- Nielimitowany internet dla osób i firm dotkniętych skutkami powodzi
You must be logged in to post a comment.