Wbijamy na Przystanek Woodstock! Pod takim hasłem rozpoczęła się dziś nowa kampania reklamowa. Na wszystkich uczestników Przystanku będzie czekało mnóstwo atrakcji i bardzo fajnych gadżetów, a przede wszystkim – 4 dni nieograniczonych rozmów do wszystkich sieci! Więcej o Przystanku będziemy mówić w najbliższym czasie.
Wybieracie się?
Kampania startuje 8.07.2013
Media: TV, outdoor, prasa, radio, internet
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos
Ewa Jaworska – Copywriter, Tunia Rozwadowska-Myjak – Art Director, Paweł Nowakowski -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service,
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Produkcyjny: Film It
Studio postprodukcyjne – Orka Film
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Magdalena Plichta
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Click here to view the embedded video.
Źródło: Play znowu wbija na Przystanek Woodstock! Nowa kampania reklamowa
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Mocna pierwsza połowa roku pod względem rozwoju sieci mobilnej
- W Play rusza przedsprzedaż iPhone’ów 16. Poznajcie ceny, dostępne modele i najważniejsze zmiany
- Kto jest Twoim Mikołajem? Konkurs Play i Radia ESKA
- Dbaj o planetę i swoją kieszeń – wybierz odnowiony iPhone w Play
- Nowości w aplikacji Play24 – oferty dopasowane do Ciebie
You must be logged in to post a comment.