A dokładniej powinienem powiedzieć, że piszemy, bo ostatnio na blogu więcej Krzyśka niż mnie. Przy okazji pozdrawiam Tomka Pietrowskiego, który kilka lat też dolewał na blogu oliwy do ognia. Podobno dokładnie 9 lat temu, wieczorem zrobiłem pierwszy wpis pod tym adresem. Wcześniej prowadziłem bloga na platformie mikro blogów PLAY.
Blog zmienił się. Dalej jest tu sporo ciekawych informacji o PLAY, ale mam czasem takie wrażenie, że brakuje tutaj emocji takich jak kiedyś. Na przykład nie ma już pyskówek z pomarańczowym Wojtkiem…. nasze firmy zmieniły strategie i w sumie to nie ma sensu. Przepychanki z różowymi (Ci jakiś rok temu zmienili strategię w inną stronę) incydentalnie pojawiają się na TT i są raczej nudne. Z zielonymi nie ma sporów bo w sumie nie wiem z kim miałbym się spierać. Nuda, dorosłem a tak poważnie mam sporo innych rzecznikowych obowiązków i mam niestety mniej czasu na bloga. Muszę to zmienić!!!
Rynek zmienił się, PLAY zmienił się, ja się zmieniłem. Nic nie może być zawsze takie samo i zmieniają się priorytety. Pisanie o zmianach cen urządzeń i nowych kampaniach jest…monotonne dla piszącego i czytającego Dziś ważne dla mnie bardziej jest to aby blog był wsparciem dla klientów PLAY nie tylko przy prezentacji nowych ofert, ale też pomagał rozwiązywać Wasze problemy. Próbowałem powalczyć w temacie aktualizacji, ale wiecie jak się skończyło… Chciałbym Wam napisać na przykład co takiego wczoraj stało się Panu 100 o czym pisał na FB, ale nie mogę bo prawo na to nie pozwala. To bardzo ogranicza moje blogowe wizje. Chciałbym tutaj częściej opisywać ciekawe przypadki konsumenckie, ale granica jest bardzo cienka. Wielkim sukcesem jest w tym zakresie działające przy blogu forum, które jest prowadzone przez niezastąpionych Jahu i Xaviero…. A może powinienem napisać, że to bardziej blog jest przy forum bo liczby jasno pokazują, że forum już dawno zjadło blog na śniadanie. Jak tak dalej będzie szło to na blogu zostaną już tylko najwierniejsi czytelnicy i z premii Krzyśka zostanie ledwie wspomnienie…
Czasy się zmieniają i dziś wszystko jest kupione, zapłacone, zaplanowane i zgodne z brandbookiem. Mój blog też jest ultrakomerchą, ale zawsze staram się mieć swoje zdanie i czasem dostaję za to po głowie od rozmaitych marketingowych speców, którym nie zawsze podoba się panton logo albo to co napisałem z literówką o ich fantastycznym produkcie. PLAY jest już tak dużą firmą, że często młodzi pracownicy zapominają o PR i dowiadujemy się czegoś na mieście to znaczy na FB czy TT Dobrym przykładem zmian są też PLAYowe sklepy. Kiedyś nie mogłem wejść incognito do salonu. Dziś to bardzo często się zdarza i bardzo dobrze bo po co się stresować wizytą kogoś z Taśmowej.
Za rok będzie 10 lat i może poszukamy nowej koncepcji.
Tymczasem ze swojej strony obiecuję i sam sobie postanawiam, że:
W ciągu następnych 12 miesięcy zrobimy najlepszy, najbardziej przemyślany PLAYweekend w historii (osobiście nad tym pracuję)
Będzie więcej Gruszki na blogu, więc będzie bardziej „spicy” i będzie więcej literówek
Będzie więcej konkursów z super nagrodami, ktore natychmiast będą rozwiązywane.
Będzie więcej video, czasem trochę mniej profesjonalnych.
Nie będzie większych zmian graficznych bo mamy lepszy layout niż nie jednak polska tlecowitryna
Muszą wrócić koszulki bo nie lubię innych gadżetów.
Macie jeszcze jakieś pomysły???
Źródło: Piszę tego bloga dokładnie 9 lat
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- PlayLab 2024
- Telewizor zamiast smartfona? W Play to możliwe
- Mieliście telewizję w dawnym UPC Polska? Mamy dla Was nowości!
- 5G w Play szybkie jak światłowód!
- Nowości w aplikacji Play24 – oferty dopasowane do Ciebie
You must be logged in to post a comment.