sie

31

bitwamiast.pl konkurs

Kiedy byłem dzieciakiem a częśc z czytelników bloga nie było jeszcze na świecie…mało tego nie było jeszcze komórek bardzo popularne były turniej miast gdzie dwa miasta walczyły w wielu mniej lub bardziej dziwnych konkurencjach ;-)

Dziś ruszamy z podobnym konkursem który łączy świat aplikacji, gry online z rzeczywistością a za wszystkim stoi gdzieś tam nasza trzynastka czyli Marcin Gortat.

Mechanizm gry: Gra (online i offline) polega na zdobywaniu przez uczestników punktów poprzez celne trafienia piłką do kosza. Im więcej trafień w określonym czasie (24s) tym więcej punktów użytkownik zdobywa dla siebie i wybranego miasta.

OGÓLNOPOLSKA BITWA MIAST – ONLINE (28.08-17.09)

•         Użytkownicy walczą o jak największą ilość punktów dla siebie i swoich miast

•         Dwa miasta z największą ilością punktów przechodzą do finału.

•        Trzech użytkowników, wybranych spośród TOP100 graczy, na podstawie odpowiedzi na pytanie otwarte otrzyma nagrody indywidualne: tablet Samsung i mini zestaw NBA (NBA Slam Jam)

FINAŁ POMIĘDZY 2 MIASTAMI– OFFLINE

•        W dwóch miastach-finalistach jednocześnie zorganizujemy eventy finałowe (termin-koniec września/początek października), podczas których miasta wezmą udział w finałowej rozgrywce. Wygrywa miasto, które w rozgrywce offline zdobędzie większą ilość punktów.

•       Nagroda dla miasta: piłki Spalding oraz tablety Huawei przekazane lokalnym szkołom (wybranym  przez odpowiednie organy- w porozumieniu z komisją konkursową)

 

Trzymam kciuki ;-)


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

31

bitwamiast.pl konkurs

Kiedy byłem dzieciakiem a częśc z czytelników bloga nie było jeszcze na świecie…mało tego nie było jeszcze komórek bardzo popularne były turniej miast gdzie dwa miasta walczyły w wielu mniej lub bardziej dziwnych konkurencjach ;-)

Dziś ruszamy z podobnym konkursem który łączy świat aplikacji, gry online z rzeczywistością a za wszystkim stoi gdzieś tam nasza trzynastka czyli Marcin Gortat.

Mechanizm gry: Gra (online i offline) polega na zdobywaniu przez uczestników punktów poprzez celne trafienia piłką do kosza. Im więcej trafień w określonym czasie (24s) tym więcej punktów użytkownik zdobywa dla siebie i wybranego miasta.

OGÓLNOPOLSKA BITWA MIAST – ONLINE (28.08-17.09)

•         Użytkownicy walczą o jak największą ilość punktów dla siebie i swoich miast

•         Dwa miasta z największą ilością punktów przechodzą do finału.

•        Trzech użytkowników, wybranych spośród TOP100 graczy, na podstawie odpowiedzi na pytanie otwarte otrzyma nagrody indywidualne: tablet Samsung i mini zestaw NBA (NBA Slam Jam)

FINAŁ POMIĘDZY 2 MIASTAMI– OFFLINE

•        W dwóch miastach-finalistach jednocześnie zorganizujemy eventy finałowe (termin-koniec września/początek października), podczas których miasta wezmą udział w finałowej rozgrywce. Wygrywa miasto, które w rozgrywce offline zdobędzie większą ilość punktów.

•       Nagroda dla miasta: piłki Spalding oraz tablety Huawei przekazane lokalnym szkołom (wybranym  przez odpowiednie organy- w porozumieniu z komisją konkursową)

 

Trzymam kciuki ;-)


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

29

Samsungi S6 i S6 EDGE 64 i 128 GB

Jak dla mnie duża pamięć w smartfonie to mega ważny temat dlatego klienci bardziej wymagający mogą zainteresować się informacją, ze do oferty na życzenie wprowadzamy Samsungi S6 i S6 EDGE z pojemnościami.

Przypominam moją recenzję tych bardzo sympatycznych urządzeń:

Click here to view the embedded video.

Przy okazji zmieniliśmy cen wielu popularnych urządzeń jak

  • HTC Desire 320
  • HTC Desire 820
  • HTC One M8s
  • iPhone 4S 8GB
  • iPhone 5S 16GB
  • iPhone 6 16GB
  • iPhone 6 64GB
  • iPhone 6 128GB
  • iPhone 6 Plus 16GB
  • iPhone 6 Plus 64GB
  • iPhone 6 Plus 128GB
  • LG H525N G4c
  • Samsung A500 Galaxy A5
  • Samsung G900F Galaxy S5

Wszystkie informacje znajdziecie w cenniku: Zmiana cen telefonów w ofercie standardowej od dnia 27 08 2015

 


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

29

Samsungi S6 i S6 EDGE 64 i 128 GB

Jak dla mnie duża pamięć w smartfonie to mega ważny temat dlatego klienci bardziej wymagający mogą zainteresować się informacją, ze do oferty na życzenie wprowadzamy Samsungi S6 i S6 EDGE z pojemnościami.

Przypominam moją recenzję tych bardzo sympatycznych urządzeń:

Click here to view the embedded video.

Przy okazji zmieniliśmy cen wielu popularnych urządzeń jak

  • HTC Desire 320
  • HTC Desire 820
  • HTC One M8s
  • iPhone 4S 8GB
  • iPhone 5S 16GB
  • iPhone 6 16GB
  • iPhone 6 64GB
  • iPhone 6 128GB
  • iPhone 6 Plus 16GB
  • iPhone 6 Plus 64GB
  • iPhone 6 Plus 128GB
  • LG H525N G4c
  • Samsung A500 Galaxy A5
  • Samsung G900F Galaxy S5

Wszystkie informacje znajdziecie w cenniku: Zmiana cen telefonów w ofercie standardowej od dnia 27 08 2015

 


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

27

Szczęśliwa 13 !!!!

No i już wszystko jasne :-) Sprinterskim rzutem na taśmę przekroczyliśmy kolejny milion. Bardzo się cieszymy i dziękujemy, że wybieracie naszą sieć tak chętnie!

Obiecałem jeden najważniejszy slajd i proszę:

pl1

Dla mnie najważniejszym wyzwaniem jest w tym momencie kolejna koszulka, nad którą intensywnie pracujemy. Tym razem naszej inspiracji szukamy w klimatach tattoo/graffiti!

Dla osób zainteresowanych konkretami załączam informację prasową:

 

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 22,3% (wzrost o 2,5 p.p. r/r), poprawiając zarówno przychody jak i wynik EBIDTA.

Najważniejsze dane finansowe za 2 kw. 2015 r.:

  • Baza klientów wzrosła do 13,0 mln (+15,5% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 49,4% z 45,6% w 2 kw. 2014 r.
  • W 2 kw. 2015 całkowite przychody operacyjne wyniosły 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014
  • Za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 838 mln zł, co oznacza wzrost o 20,1% rok do roku.
  • W 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników zamknęły się kwotą 1 009 mln zł, co oznacza wzrost o 18,4% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
  • Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. wyniosła 1 261 mln zł, co oznacza wzrost o 36,8% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
  • W 2 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 374 mln zł, co oznacza wzrost o 15,5% w porównaniu z 1 kw. 2015 r.
  • W 2 kw. 2015 baza abonencka wzrosła o 343 tys. abonentów netto, co stanowi wzrost o 3,2% w porównaniu ze wzrostem odnotowanym w 2 kw. 2014.
  • Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 30 czerwca 2015 r. zasięg usługi 4G LTE wynosił 76,5% populacji.

 

W 2 kw. 2015 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę abonencką oraz zagregowany wskaźnik ARPU (rok do roku), co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 49,4%% w 2 kw. 2015 r. w porównaniu z 48,3%% w 1 kw. 2015 r. i 45,6%% w 2 kw. 2014 r. Wynik ten osiągnięto dzięki dalszemu znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 90% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej w 2 kw. 2015 r.

W 2 kw. 2015 do wzrostu skorygowanego wyniku EBITDA przyczyniły się znakomite wyniki w zakresie zwiększenia bazy abonentów kontraktowych. W 2 kw. 2015 r. baza ta zwiększyła się o 310 tys. abonentów netto w porównaniu ze wzrostem o 223 tys. w 2 kw. 2014.

„Pod wieloma względami drugi kwartał 2015 r. był okresem silnego wzrostu dla PLAY. Obecnie jesteśmy operatorem mobilny świadczącym usługi 13 mln abonentów z udziałem w rynku na poziomie 22,3%. Co ważniejsze, motorem wzrostu w 2 kw. było znaczne zwiększenie bazy abonentów kontraktowych. Doskonałe wyniki sprzedażowe przełożyły się na wymierne wyniki finansowe w 2 kw. 2015 r., z przychodami na poziomie 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014 r., oraz wzrostem skorygowanej marży EBITDA do poziomu 28,8%.”

 

Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY

PS: Kto wygrał nasz konkurs? Najbliżej był mój dobry znajomy z bloga i krytyk zarazem – qqłka :) Gratulacje. Pytanie czy odbierzesz nagrode, no chyba że ktoś inny używa teraz tego nicka :)


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

27

Szczęśliwa 13 !!!!

No i już wszystko jasne :-) Sprinterskim rzutem na taśmę przekroczyliśmy kolejny milion. Bardzo się cieszymy i dziękujemy, że wybieracie naszą sieć tak chętnie!

Obiecałem jeden najważniejszy slajd i proszę:

pl1

Dla mnie najważniejszym wyzwaniem jest w tym momencie kolejna koszulka, nad którą intensywnie pracujemy. Tym razem naszej inspiracji szukamy w klimatach tattoo/graffiti!

Dla osób zainteresowanych konkretami załączam informację prasową:

 

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 22,3% (wzrost o 2,5 p.p. r/r), poprawiając zarówno przychody jak i wynik EBIDTA.

Najważniejsze dane finansowe za 2 kw. 2015 r.:

  • Baza klientów wzrosła do 13,0 mln (+15,5% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 49,4% z 45,6% w 2 kw. 2014 r.
  • W 2 kw. 2015 całkowite przychody operacyjne wyniosły 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014
  • Za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 838 mln zł, co oznacza wzrost o 20,1% rok do roku.
  • W 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników zamknęły się kwotą 1 009 mln zł, co oznacza wzrost o 18,4% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
  • Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. wyniosła 1 261 mln zł, co oznacza wzrost o 36,8% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
  • W 2 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 374 mln zł, co oznacza wzrost o 15,5% w porównaniu z 1 kw. 2015 r.
  • W 2 kw. 2015 baza abonencka wzrosła o 343 tys. abonentów netto, co stanowi wzrost o 3,2% w porównaniu ze wzrostem odnotowanym w 2 kw. 2014.
  • Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 30 czerwca 2015 r. zasięg usługi 4G LTE wynosił 76,5% populacji.

 

W 2 kw. 2015 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę abonencką oraz zagregowany wskaźnik ARPU (rok do roku), co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 49,4%% w 2 kw. 2015 r. w porównaniu z 48,3%% w 1 kw. 2015 r. i 45,6%% w 2 kw. 2014 r. Wynik ten osiągnięto dzięki dalszemu znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 90% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej w 2 kw. 2015 r.

W 2 kw. 2015 do wzrostu skorygowanego wyniku EBITDA przyczyniły się znakomite wyniki w zakresie zwiększenia bazy abonentów kontraktowych. W 2 kw. 2015 r. baza ta zwiększyła się o 310 tys. abonentów netto w porównaniu ze wzrostem o 223 tys. w 2 kw. 2014.

„Pod wieloma względami drugi kwartał 2015 r. był okresem silnego wzrostu dla PLAY. Obecnie jesteśmy operatorem mobilny świadczącym usługi 13 mln abonentów z udziałem w rynku na poziomie 22,3%. Co ważniejsze, motorem wzrostu w 2 kw. było znaczne zwiększenie bazy abonentów kontraktowych. Doskonałe wyniki sprzedażowe przełożyły się na wymierne wyniki finansowe w 2 kw. 2015 r., z przychodami na poziomie 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014 r., oraz wzrostem skorygowanej marży EBITDA do poziomu 28,8%.”

 

Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY

PS: Kto wygrał nasz konkurs? Najbliżej był mój dobry znajomy z bloga i krytyk zarazem – qqłka :) Gratulacje. Pytanie czy odbierzesz nagrode, no chyba że ktoś inny używa teraz tego nicka :)


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

26

To ile klientów ma PLAY?

Na zdjęciu Patka w bluzie 12 milionów. Patki już z nami nie ma i rozkręca nowego operatora w Chile. Pytanie czy bluza jest aktualna? Jutro rano wrzucę tutaj na bloga aktualną liczbę klientów PLAY. Ja wiem, ze nie bardzo interesują Was cyferki z wynikami finansowymi, ale liczba klientów to liczba klientów ;-)

Kto właściwie wytypuje liczbę jako pierwszy ten dostanie komplet 12 koszulek ;-) Czas start;

PS: jeżeli naprawdę chcecie zgarnąć nagrodę to proszę podawajcie prawdziwe maile w panelu komentarzy.


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

26

To ile klientów ma PLAY?

Na zdjęciu Patka w bluzie 12 milionów. Patki już z nami nie ma i rozkręca nowego operatora w Chile. Pytanie czy bluza jest aktualna? Jutro rano wrzucę tutaj na bloga aktualną liczbę klientów PLAY. Ja wiem, ze nie bardzo interesują Was cyferki z wynikami finansowymi, ale liczba klientów to liczba klientów ;-)

Kto właściwie wytypuje liczbę jako pierwszy ten dostanie komplet 12 koszulek ;-) Czas start;

PS: jeżeli naprawdę chcecie zgarnąć nagrodę to proszę podawajcie prawdziwe maile w panelu komentarzy.


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

25

Uwaga komunikat w sprawie faktur!

Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.

Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.

Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None

sie

25

Uwaga komunikat w sprawie faktur!

Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.

Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.

Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.


Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie lublin skanowanie Lublin tanie ksero lublin tanie ksero lublin szybki druk wysokonakładowy skanowanie kolor lublin skanowanie lublin wielki format skan wydruki lublin centrum format lublin wielkoformatowe format