sie
31
Kiedy byłem dzieciakiem a częśc z czytelników bloga nie było jeszcze na świecie…mało tego nie było jeszcze komórek bardzo popularne były turniej miast gdzie dwa miasta walczyły w wielu mniej lub bardziej dziwnych konkurencjach
Dziś ruszamy z podobnym konkursem który łączy świat aplikacji, gry online z rzeczywistością a za wszystkim stoi gdzieś tam nasza trzynastka czyli Marcin Gortat.
Mechanizm gry: Gra (online i offline) polega na zdobywaniu przez uczestników punktów poprzez celne trafienia piłką do kosza. Im więcej trafień w określonym czasie (24s) tym więcej punktów użytkownik zdobywa dla siebie i wybranego miasta.
OGÓLNOPOLSKA BITWA MIAST – ONLINE (28.08-17.09)
• Użytkownicy walczą o jak największą ilość punktów dla siebie i swoich miast
• Dwa miasta z największą ilością punktów przechodzą do finału.
• Trzech użytkowników, wybranych spośród TOP100 graczy, na podstawie odpowiedzi na pytanie otwarte otrzyma nagrody indywidualne: tablet Samsung i mini zestaw NBA (NBA Slam Jam)
FINAŁ POMIĘDZY 2 MIASTAMI– OFFLINE
• W dwóch miastach-finalistach jednocześnie zorganizujemy eventy finałowe (termin-koniec września/początek października), podczas których miasta wezmą udział w finałowej rozgrywce. Wygrywa miasto, które w rozgrywce offline zdobędzie większą ilość punktów.
• Nagroda dla miasta: piłki Spalding oraz tablety Huawei przekazane lokalnym szkołom (wybranym przez odpowiednie organy- w porozumieniu z komisją konkursową)
Trzymam kciuki
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
31
Kiedy byłem dzieciakiem a częśc z czytelników bloga nie było jeszcze na świecie…mało tego nie było jeszcze komórek bardzo popularne były turniej miast gdzie dwa miasta walczyły w wielu mniej lub bardziej dziwnych konkurencjach
Dziś ruszamy z podobnym konkursem który łączy świat aplikacji, gry online z rzeczywistością a za wszystkim stoi gdzieś tam nasza trzynastka czyli Marcin Gortat.
Mechanizm gry: Gra (online i offline) polega na zdobywaniu przez uczestników punktów poprzez celne trafienia piłką do kosza. Im więcej trafień w określonym czasie (24s) tym więcej punktów użytkownik zdobywa dla siebie i wybranego miasta.
OGÓLNOPOLSKA BITWA MIAST – ONLINE (28.08-17.09)
• Użytkownicy walczą o jak największą ilość punktów dla siebie i swoich miast
• Dwa miasta z największą ilością punktów przechodzą do finału.
• Trzech użytkowników, wybranych spośród TOP100 graczy, na podstawie odpowiedzi na pytanie otwarte otrzyma nagrody indywidualne: tablet Samsung i mini zestaw NBA (NBA Slam Jam)
FINAŁ POMIĘDZY 2 MIASTAMI– OFFLINE
• W dwóch miastach-finalistach jednocześnie zorganizujemy eventy finałowe (termin-koniec września/początek października), podczas których miasta wezmą udział w finałowej rozgrywce. Wygrywa miasto, które w rozgrywce offline zdobędzie większą ilość punktów.
• Nagroda dla miasta: piłki Spalding oraz tablety Huawei przekazane lokalnym szkołom (wybranym przez odpowiednie organy- w porozumieniu z komisją konkursową)
Trzymam kciuki
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
29
Jak dla mnie duża pamięć w smartfonie to mega ważny temat dlatego klienci bardziej wymagający mogą zainteresować się informacją, ze do oferty na życzenie wprowadzamy Samsungi S6 i S6 EDGE z pojemnościami.
Przypominam moją recenzję tych bardzo sympatycznych urządzeń:
Click here to view the embedded video.
Przy okazji zmieniliśmy cen wielu popularnych urządzeń jak
- HTC Desire 320
- HTC Desire 820
- HTC One M8s
- iPhone 4S 8GB
- iPhone 5S 16GB
- iPhone 6 16GB
- iPhone 6 64GB
- iPhone 6 128GB
- iPhone 6 Plus 16GB
- iPhone 6 Plus 64GB
- iPhone 6 Plus 128GB
- LG H525N G4c
- Samsung A500 Galaxy A5
- Samsung G900F Galaxy S5
Wszystkie informacje znajdziecie w cenniku: Zmiana cen telefonów w ofercie standardowej od dnia 27 08 2015
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
29
Jak dla mnie duża pamięć w smartfonie to mega ważny temat dlatego klienci bardziej wymagający mogą zainteresować się informacją, ze do oferty na życzenie wprowadzamy Samsungi S6 i S6 EDGE z pojemnościami.
Przypominam moją recenzję tych bardzo sympatycznych urządzeń:
Click here to view the embedded video.
Przy okazji zmieniliśmy cen wielu popularnych urządzeń jak
- HTC Desire 320
- HTC Desire 820
- HTC One M8s
- iPhone 4S 8GB
- iPhone 5S 16GB
- iPhone 6 16GB
- iPhone 6 64GB
- iPhone 6 128GB
- iPhone 6 Plus 16GB
- iPhone 6 Plus 64GB
- iPhone 6 Plus 128GB
- LG H525N G4c
- Samsung A500 Galaxy A5
- Samsung G900F Galaxy S5
Wszystkie informacje znajdziecie w cenniku: Zmiana cen telefonów w ofercie standardowej od dnia 27 08 2015
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
27
No i już wszystko jasne Sprinterskim rzutem na taśmę przekroczyliśmy kolejny milion. Bardzo się cieszymy i dziękujemy, że wybieracie naszą sieć tak chętnie!
Obiecałem jeden najważniejszy slajd i proszę:
Dla mnie najważniejszym wyzwaniem jest w tym momencie kolejna koszulka, nad którą intensywnie pracujemy. Tym razem naszej inspiracji szukamy w klimatach tattoo/graffiti!
Dla osób zainteresowanych konkretami załączam informację prasową:
PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 22,3% (wzrost o 2,5 p.p. r/r), poprawiając zarówno przychody jak i wynik EBIDTA.
Najważniejsze dane finansowe za 2 kw. 2015 r.:
- Baza klientów wzrosła do 13,0 mln (+15,5% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 49,4% z 45,6% w 2 kw. 2014 r.
- W 2 kw. 2015 całkowite przychody operacyjne wyniosły 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014
- Za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 838 mln zł, co oznacza wzrost o 20,1% rok do roku.
- W 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników zamknęły się kwotą 1 009 mln zł, co oznacza wzrost o 18,4% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
- Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. wyniosła 1 261 mln zł, co oznacza wzrost o 36,8% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
- W 2 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 374 mln zł, co oznacza wzrost o 15,5% w porównaniu z 1 kw. 2015 r.
- W 2 kw. 2015 baza abonencka wzrosła o 343 tys. abonentów netto, co stanowi wzrost o 3,2% w porównaniu ze wzrostem odnotowanym w 2 kw. 2014.
- Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 30 czerwca 2015 r. zasięg usługi 4G LTE wynosił 76,5% populacji.
W 2 kw. 2015 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę abonencką oraz zagregowany wskaźnik ARPU (rok do roku), co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 49,4%% w 2 kw. 2015 r. w porównaniu z 48,3%% w 1 kw. 2015 r. i 45,6%% w 2 kw. 2014 r. Wynik ten osiągnięto dzięki dalszemu znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 90% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej w 2 kw. 2015 r.
W 2 kw. 2015 do wzrostu skorygowanego wyniku EBITDA przyczyniły się znakomite wyniki w zakresie zwiększenia bazy abonentów kontraktowych. W 2 kw. 2015 r. baza ta zwiększyła się o 310 tys. abonentów netto w porównaniu ze wzrostem o 223 tys. w 2 kw. 2014.
„Pod wieloma względami drugi kwartał 2015 r. był okresem silnego wzrostu dla PLAY. Obecnie jesteśmy operatorem mobilny świadczącym usługi 13 mln abonentów z udziałem w rynku na poziomie 22,3%. Co ważniejsze, motorem wzrostu w 2 kw. było znaczne zwiększenie bazy abonentów kontraktowych. Doskonałe wyniki sprzedażowe przełożyły się na wymierne wyniki finansowe w 2 kw. 2015 r., z przychodami na poziomie 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014 r., oraz wzrostem skorygowanej marży EBITDA do poziomu 28,8%.”
Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY
PS: Kto wygrał nasz konkurs? Najbliżej był mój dobry znajomy z bloga i krytyk zarazem – qqłka Gratulacje. Pytanie czy odbierzesz nagrode, no chyba że ktoś inny używa teraz tego nicka
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
27
No i już wszystko jasne Sprinterskim rzutem na taśmę przekroczyliśmy kolejny milion. Bardzo się cieszymy i dziękujemy, że wybieracie naszą sieć tak chętnie!
Obiecałem jeden najważniejszy slajd i proszę:
Dla mnie najważniejszym wyzwaniem jest w tym momencie kolejna koszulka, nad którą intensywnie pracujemy. Tym razem naszej inspiracji szukamy w klimatach tattoo/graffiti!
Dla osób zainteresowanych konkretami załączam informację prasową:
PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 22,3% (wzrost o 2,5 p.p. r/r), poprawiając zarówno przychody jak i wynik EBIDTA.
Najważniejsze dane finansowe za 2 kw. 2015 r.:
- Baza klientów wzrosła do 13,0 mln (+15,5% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 49,4% z 45,6% w 2 kw. 2014 r.
- W 2 kw. 2015 całkowite przychody operacyjne wyniosły 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014
- Za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 838 mln zł, co oznacza wzrost o 20,1% rok do roku.
- W 2 kw. 2015 r. przychody od użytkowników zamknęły się kwotą 1 009 mln zł, co oznacza wzrost o 18,4% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
- Skorygowana EBITDA za okres dwunastu miesięcy zakończony w 2 kw. 2015 r. wyniosła 1 261 mln zł, co oznacza wzrost o 36,8% w porównaniu z 2 kw. 2014 r.
- W 2 kw. 2015 r. skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 374 mln zł, co oznacza wzrost o 15,5% w porównaniu z 1 kw. 2015 r.
- W 2 kw. 2015 baza abonencka wzrosła o 343 tys. abonentów netto, co stanowi wzrost o 3,2% w porównaniu ze wzrostem odnotowanym w 2 kw. 2014.
- Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 30 czerwca 2015 r. zasięg usługi 4G LTE wynosił 76,5% populacji.
W 2 kw. 2015 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę abonencką oraz zagregowany wskaźnik ARPU (rok do roku), co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 49,4%% w 2 kw. 2015 r. w porównaniu z 48,3%% w 1 kw. 2015 r. i 45,6%% w 2 kw. 2014 r. Wynik ten osiągnięto dzięki dalszemu znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 90% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej w 2 kw. 2015 r.
W 2 kw. 2015 do wzrostu skorygowanego wyniku EBITDA przyczyniły się znakomite wyniki w zakresie zwiększenia bazy abonentów kontraktowych. W 2 kw. 2015 r. baza ta zwiększyła się o 310 tys. abonentów netto w porównaniu ze wzrostem o 223 tys. w 2 kw. 2014.
„Pod wieloma względami drugi kwartał 2015 r. był okresem silnego wzrostu dla PLAY. Obecnie jesteśmy operatorem mobilny świadczącym usługi 13 mln abonentów z udziałem w rynku na poziomie 22,3%. Co ważniejsze, motorem wzrostu w 2 kw. było znaczne zwiększenie bazy abonentów kontraktowych. Doskonałe wyniki sprzedażowe przełożyły się na wymierne wyniki finansowe w 2 kw. 2015 r., z przychodami na poziomie 1 299 mln zł, co stanowi wzrost o 23,1% w porównaniu z 2 kw. 2014 r., oraz wzrostem skorygowanej marży EBITDA do poziomu 28,8%.”
Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY
PS: Kto wygrał nasz konkurs? Najbliżej był mój dobry znajomy z bloga i krytyk zarazem – qqłka Gratulacje. Pytanie czy odbierzesz nagrode, no chyba że ktoś inny używa teraz tego nicka
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
26
Na zdjęciu Patka w bluzie 12 milionów. Patki już z nami nie ma i rozkręca nowego operatora w Chile. Pytanie czy bluza jest aktualna? Jutro rano wrzucę tutaj na bloga aktualną liczbę klientów PLAY. Ja wiem, ze nie bardzo interesują Was cyferki z wynikami finansowymi, ale liczba klientów to liczba klientów
Kto właściwie wytypuje liczbę jako pierwszy ten dostanie komplet 12 koszulek Czas start;
PS: jeżeli naprawdę chcecie zgarnąć nagrodę to proszę podawajcie prawdziwe maile w panelu komentarzy.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
26
Na zdjęciu Patka w bluzie 12 milionów. Patki już z nami nie ma i rozkręca nowego operatora w Chile. Pytanie czy bluza jest aktualna? Jutro rano wrzucę tutaj na bloga aktualną liczbę klientów PLAY. Ja wiem, ze nie bardzo interesują Was cyferki z wynikami finansowymi, ale liczba klientów to liczba klientów
Kto właściwie wytypuje liczbę jako pierwszy ten dostanie komplet 12 koszulek Czas start;
PS: jeżeli naprawdę chcecie zgarnąć nagrodę to proszę podawajcie prawdziwe maile w panelu komentarzy.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
25
Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.
Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.
Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
sie
25
Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.
Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.
Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None