paź
9
Tak, tak, moi drodzy – jak zapowiadałem, tak robię. Od jutra w naszym sklepie internetowym oraz wielu (choć nie wszystkich) salonach będziecie mogli kupić najnowsze iPhone’y 6s i 6s Plus.
Ceny? Mam nadzieję, że pozytywnie Was zaskoczą. Pełny cennik opublikujemy jutro.
Drobna sugestia – jeśli ktoś z Was będzie chętny to radzę decydować się szybko. Eshop jest przygotowany na Wasze zamówienia
Jeśli jednak jesteście niecierpliwi i wolicie wybrać się do jednego z naszych salonów to napiszcie w komentarzu jakim dokładnie modelem jesteście zainteresowani i w jakim mieście chcielibyście go kupić. Krzysiek ma listę dostaw i w miarę możliwości podpowie, gdzie możecie szukać konkretnej opcji
Przy okazji mała ankieta:
Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post’s poll.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
9
Swego czasu do oferty internetowej wprowadziliśmy Super Zestaw, czyli przenośny router LTE wraz ze smartfonem gratis. Dotarły do nas opinie, że niektórzy ten komplet woleliby kupić w ofercie głosowej.
Dlatego też wprowadziliśmy go do naszych cenników
Osobiście wolę bardziej wydajne smartfony, ale bawiłem się J1 i daje radę
Cennik Samsung J1 + router LTE Huawei
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
5
Oj, bardzo dużo słyszę komentarzy na temat Pingwinów z Madagaskaru, które zdecydowały się odwiedzić nasz salon Nawet zadano mi pytanie jak zdobyć naklejki z nimi a sam nie mam pojęcia.
Skoro tak bardzo cieszymy się, że Skipper, Rico, Kowalski i Szeregowy dołączyli do naszej ekipy to postanowiliśmy zorganizować konkurs pod tajemniczym tytułem „Operacja: Odnaleźć Juniora”.
Do udziału w nim zapraszamy dzieci do 12 lat, które wraz z rodzicami tworzą drużynę, rozwiązują zadania i walczą o nagrody. A gra jest warta świeczki: za 1. miejsce w naszej zabawie zapewniamy 4-dniową wycieczkę do Londynu dla 4 osób. Zwycięzcy odwiedzą park rozrywki, spotkają się z Pingwinami z Madagaskaru i pojadą autobusem na tour po mieście.
Dla następnych w rankingu mamy zestawy Junior Box z telefonem LG Leon i gadżetami (w każdym pudełku jest i maskotka, i klocki).
Konkurs znajdziecie na https://odnalezcjuniora.pl/ – macie czas do 13.10.2015. Powodzenia
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
5
A w ofercie na życzenie kolejne nowe drony:
- Parrot AIRBORNE CARGO DRONE
- Parrot AIRBORNE NIGHT DRONE
- Parrot HYDROFOIL DRONE
- Parrot Jumping Night Drone
- Parrot Jumping RACE Drone (na oponach typu slick, w sumie jak w F1)
Jako że jestem na urlopie na rejsie to chyba najbardziej przydałby mi się teraz Hydrofil – pływanie dronem wokół łódki? Biorę w ciemno
Cennik dronów 05.10
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
5
Oj, bardzo dużo słyszę komentarzy na temat Pingwinów z Madagaskaru, które zdecydowały się odwiedzić nasz salon Nawet zadano mi pytanie jak zdobyć naklejki z nimi a sam nie mam pojęcia.
Skoro tak bardzo cieszymy się, że Skipper, Rico, Kowalski i Szeregowy dołączyli do naszej ekipy to postanowiliśmy zorganizować konkurs pod tajemniczym tytułem „Operacja: Odnaleźć Juniora”.
Do udziału w nim zapraszamy dzieci do 12 lat, które wraz z rodzicami tworzą drużynę, rozwiązują zadania i walczą o nagrody. A gra jest warta świeczki: za 1. miejsce w naszej zabawie zapewniamy 4-dniową wycieczkę do Londynu dla 4 osób. Zwycięzcy odwiedzą park rozrywki, spotkają się z Pingwinami z Madagaskaru i pojadą autobusem na tour po mieście.
Dla następnych w rankingu mamy zestawy Junior Box z telefonem LG Leon i gadżetami (w każdym pudełku jest i maskotka, i klocki).
Konkurs znajdziecie na https://odnalezcjuniora.pl/ – macie czas do 13.10.2015. Powodzenia
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
5
A w ofercie na życzenie kolejne nowe drony:
- Parrot AIRBORNE CARGO DRONE
- Parrot AIRBORNE NIGHT DRONE
- Parrot HYDROFOIL DRONE
- Parrot Jumping Night Drone
- Parrot Jumping RACE Drone (na oponach typu slick, w sumie jak w F1)
Jako że jestem na urlopie na rejsie to chyba najbardziej przydałby mi się teraz Hydrofil – pływanie dronem wokół łódki? Biorę w ciemno
Cennik dronów 05.10
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
4
Mówisz, że przeceniamy emocje, ale to nieprawda. Emocje to jedyne, co mamy.
To cytat z filmu, który widziałem w tym tygodniu. Trudno jest się z nim nie zgodzić. Emocje mogą towarzyszyć wszystkiemu, co robimy – pracujemy, odbieramy dziecko ze szkoły, ustępujemy starszej osobie miejsca w tramwaju czy choćby komentujemy w Sieci.
W ostatnim przypadku emocje działają jednak trochę inaczej. Jeśli chcemy, mamy pewne poczucie anonimowości zapominając jednocześnie, że po drugiej stronie też jest człowiek, który nasze słowa czyta. Z bliżej niewyjaśnionych przyczyn mózg hejtera uznaje, że im bardziej komuś nawrzuca, im dosadniej obrazi drugą osobę czy im więcej użyje wulgaryzmów, tym bardziej wartościowy jest jego komentarz. Że im więcej jadu przeleje na klawiaturę, tym dzień jego i wszystkich wokół niego stanie się lepszy.
NIE.
Kochany hejterze – takie zachowania nie ułatwiają komunikacji, nie sprawią, że będziesz fajniejszy. Nie przyspieszą także rozwiązania problemu, na czym podejrzewam najbardziej Ci zależy.
Wydaje mi się, że mam duże poczucie humoru i tolerancję co do takich spraw. Nie może być jednak sytuacji, gdzie kilku użytkowników zaciemnia merytorykę wpisów czy podburza Klientów. Nie może być sytuacji, gdzie ich komentarze nie wnoszą nic do dyskusji oprócz siania zamętu i utrudniania niesienia pomocy w jakikolwiek sposób. Z taką sytuacją przyszło nam się zmierzyć niedawno na naszym Forum.
Dlatego też w czwartek uruchomiliśmy na nim nowy dział znajdujący się w sekcji Pomoc Play: Obsługa Klienta. Trafiać będą tam wątki, które swoją skomplikowaną i trudną zawartością muszą być chronione przed hejtem. Użytkownik tworzący wątek na Forum w dziale Pomoc Play chce uzyskać od nas pomoc i nie można dopuścić, aby taki wątek stał się wylęgarnią postów hejtujących działania Obsługi Klienta, Obsługi Forum i Play jako całości. O decyzji przeniesienia takiego wątku decyduje w pierwszej kolejności Obsługa Klienta a w drugiej Moderatorzy, chyba że sytuacja w wątku będzie wymagała natychmiastowych działań zabezpieczenia przed hejtem. Wgląd do wątku i całego działu ma Obsługa Forum oraz twórca wątku (widzący tylko swoje wątki).
*grafika do wpisu pochodzi z trailera filmu „Młodość”
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
4
Mówisz, że przeceniamy emocje, ale to nieprawda. Emocje to jedyne, co mamy.
To cytat z filmu, który widziałem w tym tygodniu. Trudno jest się z nim nie zgodzić. Emocje mogą towarzyszyć wszystkiemu, co robimy – pracujemy, odbieramy dziecko ze szkoły, ustępujemy starszej osobie miejsca w tramwaju czy choćby komentujemy w Sieci.
W ostatnim przypadku emocje działają jednak trochę inaczej. Jeśli chcemy, mamy pewne poczucie anonimowości zapominając jednocześnie, że po drugiej stronie też jest człowiek, który nasze słowa czyta. Z bliżej niewyjaśnionych przyczyn mózg hejtera uznaje, że im bardziej komuś nawrzuca, im dosadniej obrazi drugą osobę czy im więcej użyje wulgaryzmów, tym bardziej wartościowy jest jego komentarz. Że im więcej jadu przeleje na klawiaturę, tym dzień jego i wszystkich wokół niego stanie się lepszy.
NIE.
Kochany hejterze – takie zachowania nie ułatwiają komunikacji, nie sprawią, że będziesz fajniejszy. Nie przyspieszą także rozwiązania problemu, na czym podejrzewam najbardziej Ci zależy.
Wydaje mi się, że mam duże poczucie humoru i tolerancję co do takich spraw. Nie może być jednak sytuacji, gdzie kilku użytkowników zaciemnia merytorykę wpisów czy podburza Klientów. Nie może być sytuacji, gdzie ich komentarze nie wnoszą nic do dyskusji oprócz siania zamętu i utrudniania niesienia pomocy w jakikolwiek sposób. Z taką sytuacją przyszło nam się zmierzyć niedawno na naszym Forum.
Dlatego też w czwartek uruchomiliśmy na nim nowy dział znajdujący się w sekcji Pomoc Play: Obsługa Klienta. Trafiać będą tam wątki, które swoją skomplikowaną i trudną zawartością muszą być chronione przed hejtem. Użytkownik tworzący wątek na Forum w dziale Pomoc Play chce uzyskać od nas pomoc i nie można dopuścić, aby taki wątek stał się wylęgarnią postów hejtujących działania Obsługi Klienta, Obsługi Forum i Play jako całości. O decyzji przeniesienia takiego wątku decyduje w pierwszej kolejności Obsługa Klienta a w drugiej Moderatorzy, chyba że sytuacja w wątku będzie wymagała natychmiastowych działań zabezpieczenia przed hejtem. Wgląd do wątku i całego działu ma Obsługa Forum oraz twórca wątku (widzący tylko swoje wątki).
*grafika do wpisu pochodzi z trailera filmu „Młodość”
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
3
Chciałem zrobić wpis po weekendzie, ale portale branżowe tropią takie newsy błyskawicznie
Tak, jak zapowiedziałem na blogu wprowadzamy coś z zupełnie nowej kategorii – elektryczne deskorolki Teslaboards.
Na razie goszczą w ofercie na życzenie, ale kto wie… może będą cieszyć się taką popularnością, że wprowadzimy je na stałe do oferty? Krzysiek jeździł i mówi, że zabawa przednia. Ceny niestety do niskich nie należą, ale taka jest specyfika tego produktu.
Cennik Teslaboards
[AKTUALIZACJA]
Z dzisiejszych krótkich testów wersji Bamboo Edition skleiliśmy dwie minuty wideo, trzymajcie
Click here to view the embedded video.
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None
paź
3
Chyba naszemu marketingowi bardzo dobrze pracuje się z Agnieszką Dygant. To jedna z Gwiazd, które są z nami od dość dawna. Od kiedy? Napiszcie w komentarzu datę konferencji, na której po raz pierwszy przedstawiliśmy Agnieszkę. Dla autora pierwszego poprawnego komentarza czeka powerbank.
Wracając do tematu – od dzisiaj możecie natknąć się na nasze nowe reklamy. Prezentują się tak:
TV:
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
W SALONACH SPRZEDAŻY:
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
OOH:
INTERNET:
Przy okazji – oglądałem ostatnio wywiad z Maćkiem, w którym padła propozycja, aby w jednej z reklam sami przyszli razem z Basią do salonu Play Co Wy na to?
Category: PLAY | Leave a Comment
Tags: None