Kampania startuje 16.06.2014
Media: TV, OOH, prasa, internet, radio, kino, BTL
Informacje o autorach:
ATL
Agencja Grandes Kochonos: Grzegorz Święcicki– Art Director, Maria Snopkiewicz- Otto- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service
Dom produkcyjny – Oto Film
Postprodukcja- Orka i Televisor
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Dom mediowy – Mediacom Warszawa
Internet
Agencja Artegence- Mariusz Graca, Dorota Bubka, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski, Magdalena Koźlicka, Anna Balcerowska
BTL
Agencja Plej- Aneta Jałowska, Anna Kwaśniewska, Adrian Piekarski
Play
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Marketing internetowy: Małgorzata Chmiel, Aleksandra Kilijanek
BTL- Beata Zielińska, Marta Biała, Anna Kaszkiel
TV:
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
OUTDOOR:
PRASA:
INTERNET:
BTL:
Źródło: Nowa odsłona kampanii Play na Kartę z Margaret i Podsiadło!
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- W listopadzie Play uruchomił 82 stacje bazowe
- W lutym wiele nowych stacji Play na Pomorzu
- Wrześniowe promocje smartfonów w Play
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Bydgoszczy i okolic
- Jak rozwijało się Play24 w 2023 roku?
You must be logged in to post a comment.