Kampania startuje 13.05.2014
Media: TV, OOH, internet, BTL
Informacje o autorach:
ATL - Grandes Kochonos: Jakub Gajos– Art Director, Bartosz Gryś- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service
Dom produkcyjny – Oto Film
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Studio Fotograficzne- Shootme
Fotograf- Mateusz Stankiewicz
Dom mediowy – Mediacom Warszawa
BTL – Plej: Karolina Ostrowska, Anna Kwaśniewska, Agnieszka Borkowska , Maciej Korzeb, Adrian Piekarski
Internet – Artegence: Magda Koźlicka, Rafał Mierzejewski, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Radosław Błoński, Michał Piwowarczyk
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak, Beata Zielińska, Marta Biała, Katarzyna Wzorek
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Marketing internetowy- Małgorzata Chmiel, Aleksandra Kilijanek
TV:
Click here to view the embedded video.
OUTDOOR:
INTERNET:
Źródło: Nowa Kampania Play Online 4G LTE
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Bydgoszczy i okolic
- Weekendowe propozycje z Wypożyczalni #9
- Jak rozwijało się Play24 w 2023 roku?
- „Połączeni” czyli słowo o tym, jak zmienia się infrastruktura telekomunikacyjna i polskie metropolie
- Mocny początek roku w zakresie rozwoju sieci mobilnej
You must be logged in to post a comment.