Kampania startuje 21.02.2014
Media: TV, OOH, internet, kino, BTL
Informacje o autorach:
ATL
Agencja Grandes Kochonos- Tunia Rozwadowska- Myjak, Grzegorz Święcicki– Art Director, Ewa Jaworska, Maria Snopkiewicz- Otto- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service
Dom produkcyjny – Film It
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Studio Fotograficzne- Makata
Fotograf- Mateusz Stankiewicz
Dom mediowy – Mediacom Warszawa
BTL
Agencja Plej- Team Accouncki: Agnieszka Borkowska, Karolina Ostrowska, Kreacja: Andrzej Madej
Internet
Agencja Artegence- Mariusz Graca, Magdalena Bauer, Mateusz Felsmann, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski
Play
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Marketing Internetowy- Aleksandra Kilijanek, Małgorzata Chmiel
BTL- Beata Zielińska, Anna Kaszkiel, Marta Biała
OUTDOOR:
INTERNET:
BTL:
TV:
Click here to view the embedded video.
mój faworyt! Jestem fanem Dawida
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Źródło: Margaret i Dawid Podsiadło – rusza teledyskowa kampania Formuły PLAY na Kartę
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Smartfony HONOR w atrakcyjnych cenach w Play
- Najwięcej klientów wybiera Play! Zyskaj aż 8400 GB przez rok – nowa kampania
- Historie jutra – technologiczny wideocast Play i redakcji Benchmark.pl
- Smart Deals w Play – obniżamy ceny popularnych modeli telefonów
- BBC Player w usługach Play dla kolejnych klientów
You must be logged in to post a comment.