maj

7

FORMUŁA dla Firm – FAQ

Zebraliśmy Wasze pytania na temat oferty FORMUŁA dla Firm. Poniżej znajdziecie wyjaśniające odpowiedzi :-) Jeśli ciągle są jakieś niejasności – pytajcie śmiało!

PLAY_DLA_FIRM_S

Czy dalej pakiet minut to pakiet złotówek do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe w formułach S, M i L ??

ODP: W nowej ofercie jest to pakiet złotówek z którego schodzą minuty/sms/mms do innych sieci. Minuty międzynarodowe nie schodzą z pakietu złotówek. . Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Czy nowe FORMUŁY zastępują wszystkie oferty biznesowe? Jeśli nie, to które zostają?

ODP: ze „starych” ofert zostają tylko promocje FORMUŁA 4.0 iPhone dla Firm BIS

W starych taryfach Firma złotówki były również wymieniane na połączenia międzynarodowe. Czy w nowych też tak będzie?

ODP: Nie. W nowych Formułach złotówki nie są wymieniane na połączenia międzynarodowe. Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Mam pytanie o „FORMUŁA dla Firm dla korzystających z internetu”. Czy po wykorzystaniu pakietu danych będzie włączany lejek, czy też będziemy obciążani za każde 100kb poza pakietem wg. cennika ?

ODP: włączany lejek. Można przywrócić jednorazowo prędkość przez wykupienie pakietu non stop 100 MB za 4 zł netto lub 300 MB za 7 zł netto

Czy abonament będzie nadal jako pakiet kwotowy?

ODP: z kwoty abonamentu schodzą minuty, sms-y, mm-sy do innych sieci

co z obecnymi abonentami, można migrować w trakcie trwania umowy czy dopiero po jej skończeniu?

ODP: na razie nie ma możliwości migracji

czy pakiet roaming 14 dni będzie dawać teraz tylko 20 % zniżki zamiast 70% ( mam nadzieje ze to błąd u Was w prezentacji ) bo bardzo często korzystam z tej usługi

ODP: tak, to jest błąd w prezentacji. Jest 70% zniżki.

czy rozmowy odebrane ( nielimitowane ) w EU w żaden sposób nie wpływają na powyższy pakiet ( roaming 14 dni ) i mogę wykorzystać w całości na Net ?

ODP: w ofercie Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm nie można aktywować usługi Roaming 14 dni. Można za to dokupić Paczki minut rozmawiać taniej w roamingu

Pytania dotyczące usługi Drugi Numer:

Czy mając dwa numery postpaid, mogę je podpiąć do jednej karty sim?

ODP: jeden z nich może być przeniesiony na ofertę Drugi numer po zakończeniu kontraktu (jeśli umowa jest na czas określony) jeśli nieokreślony w dowolnym momencie

Czy dwa numery muszą być jednocześnie aktywne, czy można jeden numer wyłączyć np. służbowy robię nieaktywny po godzinie 18:00 i zostawiam sobie tylko prywatny ?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny, drugi numer nie będzie działać. Usługa działa na zasadzie przekierowania.

Czy drugi numer (np. stacjonarny) jest również aktywny w roamingu krajowym?

ODP: Drugi numer działa w zasięgu numeru głównego.

A czy będzie można ten drugi numer przenieść do innej sieci?

ODP: Zgodnie ze standardowymi procesami jak w przypadku numeru post-paid

Czy w ramach abonamentu jest dostępny znany ze starszych taryf Firma pakiet złotówkowy do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe ?

ODP: w ramach abonamentu Drugiego numeru dostępne są nielimitowane połączenia do Play i na stacjonarne. Wszystkie inne usługi schodzą dodatkowo zgodnie z cennikiem

Czy numer stacjonarny będzie działał w roamingu międzynarodowym i czy (jeśli tak) będzie się również płacić na nim za rozmowy przychodzące?

ODP: Połączenia przychodzące na numer stacjonarny będzie można odebrać w roamingu międzynarodowym. Za odebrane połączenie w roamingu obciążony będzie numer główny zgodnie z cennikiem rozmowy przychodzącej w roamingu (Drugi numer działa na zasadzie przekierowania na Numer główny).

Czy drugi numer można na pewno aktywować we wszystkich taryfach głosowych? LongPlay 1 tez??

ODP: tak, na Long Play 1 też

Czy będzie możliwość zrezygnowania z tej oferty i np. „zabrania” tego numeru do innej taryfy?

ODP: tak, w każdej chwili można przejść z oferty Drugi numer na inną ofertę głosową w Play. Wyjątkiem jest numer stacjonarny.

Aktualnie mam jeden, główny numer w Play przeniesiony z innej sieci (kilka lat temu). Czy jeśli podpiszę nową umowę z nowym numerem z puli Play to czy będzie można przenieść ten pierwszy numer (który jest teraz głównym) do oferty drugi numer? numer A jest teraz, podpisuję umowę na numer B, numer B staje się głównym,a numer A dodatkowym (po zakończeniu umowy). Trzeba wtedy numer A przenieść do prepaida lub innego operatora, żeby potem wrócić?

ODP: Numer A może stać się Drugim numerem do numeru B po zakończeniu kontraktu.

A jak jest z transmisją danych w przypadku tej usługi??

ODP: Nie ma transmisji danych na Drugim numerze.

Czy jeżeli od pewnego czasu mam numer stacjonarny w Play mogę podpiąć go pod swoją komórkę, która – rzecz jasna – również jest w Play, czy oferta dotyczy wyłącznie nowych numerów?

ODP: niestety nie można podpiąć istniejącego w Play nr stacjonarnego jako Drugi numer

Jestem użytkownikiem usługi XTRA numer, czy będzie możliwość migracji tego numeru do nowej oferty tak aby tego numeru nie tracić?

ODP: nie, XTRA numer nie może być migrowany na żadną inną ofertę

Na P24 pojawiła się możliwość aktywacji usługi. Przy próbie aktywacji pojawia się informacja: „Opłata abonamentowa za włączenie Drugi numer na Numerze głównym wynosi 0,00 zł/mc”. Jak to się ma do podanego cennika?

ODP: na Play24 chodzi o samo podpięcie Drugiego numeru na Numerze głównym. Opłata abonamentowa za korzystanie z usługi Drugi numer jest zgodna z cennikiem. Poprawimy informację na Play 24 aby nie była myląca.

Czy Mixtura jest uważana za usługę abonamentową?

ODP: Nie można aktywować Drugiego numeru na MIXturze

Czy istnieje możliwość ‚wymiany’ drugiego numeru na nowy (jak w przypadku xtra numeru) np. gdy uznamy, że dostajemy na niego za dużo niechcianych połączeń?

ODP: tak, można zmienić numer zgodnie z opłatą w cenniku

Czy można mieć drugi numer i xtra numer jednocześnie?

ODP: tak, można mieć obie usługi jednocześnie

załóżmy że mam 2 numery, jeden firmowy drugi prywatny, na weekend chcę aby firmowy był poza zasięgiem – jak to zrobić?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny drugi numer też nie zadziała

jeśli rozmawiam z kimś z 2 numeru to ktoś dzwoniący na 1 numer ma info że linia zajęta?

ODP: w takim przypadku połączenie zostanie przekierowane na pocztę głosową Numeru głównego.


Źródło: FORMUŁA dla Firm – FAQ



Category: PLAY | Tags: None

Related Posts




You must be logged in to post a comment.

Name (wymagane)

Email (wymagane)

Witryna internetowa

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share your wisdom

wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie Lublin drukowanie wielki format w lublinie skanowanie lublin skanowanie dokumentów lublin drukowanie z PDF wielki format