sty

11

Bartek Dobrzyński szef marketingu PLAY podsumował rok 2010

Specjalnie dla portalu Wirtualne Media Bartek podsumował rok 2010. Najważniejsze wydarzenie, sukces i porażka branży w 2010 roku Play zdobywa ponad 10 proc. rynku a Polacy masowo przenoszą numery. Największa porażka – MVNO nie są w stanie przekonać do siebie klientów, w tym m.in. Ojciec Rydzyk Człowiek lub ludzie, którzy w 2010 roku wywarli największy [...]

Źródło: Bartek Dobrzyński szef marketingu PLAY podsumował rok 2010



Category: PLAY | Tags: None

Related Posts




You must be logged in to post a comment.

Name (wymagane)

Email (wymagane)

Witryna internetowa

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share your wisdom

wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie Lublin skanowanie lublin wizytówki w godzinę wizytówki Lublin wizytówki od ręki projekty powykonawcze dokumentacja powykonawcza skanowanie do pliku wielki format serwis ekspresów serwis SAECO Lublin w Lublinie