Play jako sponsor festiwalu Woodstock wraz z agencją Grey Group przygotowali kampanię, w którą zaangażowano legendarnego założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Organizator tegorocznego Przystanku Woodstock, zaprasza na festiwal i zapowiada 4 dni rozmów za darmo ze wszystkimi. Ideą filmu jest wzmocnienie siły przekazu pozytywnych emocji oraz wspólnej radości i zabawy, jaka towarzyszy festiwalowi. [...]
Źródło: 4 dni darmowych rozmów na Woodstock – kampania reklamowa
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Katowic i okolic
- Nawet 5000 GB w Play na Kartę – rusza kampania
- Xiaomi 14 w Play – zdobądź hulajnogę gratis!
- Kanały Kino Polska, Kino Polska Muzyka i Kino TV odkodowane w czerwcu!
- Play z gorącymi nowościami sprzętowymi
You must be logged in to post a comment.