Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.
Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.
Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.
Źródło: Uwaga komunikat w sprawie faktur!
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Piłkarski megahit – ELCLÁSICO już 21 kwietnia! Oglądaj w ELEVEN SPORTS!
- Nowy kanał Kabaret TV już dostępny!
- Nowy sezon żużlowej PGE Ekstraligi – oferta na start w Play!
- Kanał SCI FI odkodowany do 18 kwietnia!
- Nowy pakiet #GIGACZAD i nawet 5000 GB przez rok w ofertach na kartę Virgin Mobile
You must be logged in to post a comment.