Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.
Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.
Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.
Źródło: Uwaga komunikat w sprawie faktur!
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Mocny początek roku w zakresie rozwoju sieci mobilnej
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Bydgoszczy i okolic
- Smartfony HONOR w atrakcyjnych cenach w Play
- PlayLab 2024 – tak było
- Play gotowy na sezon zimowy – dużo nowych stacji bazowych w górach!
You must be logged in to post a comment.