Wiem, że nie szalejecie na punkcie wpisów o nagrodach i osiągnięciach, ale Play to marka skazana na sukces, więc muszę pisać o tym non-stop
Jeszcze nie opadły pozytywne emocje po AppAward i nagrodzie dla najbardziej przyjaznego operatora na rynku a dziś Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek. Miło mi poinformować, że drugi rok z rzędu wygraliśmy w kategorii Telekomunikacja
A jak kształtują się cyferki?
Wartość marki Play w 2014 roku to ponad 2 miliardy złotych!
W kategorii siła marki przyznano nam 59 punktów, postrzegana wartość to 68 punktów, prestiż 74, postrzegana jakość 73 a świadomość marki 81.
Po więcej szczegółów zachęcam Was do sięgnięcia po dzisiejszą Rzeczpospolitą
Źródło: Moc marki PLAY
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Play w 2023 roku z rekordowymi przychodami, wzrostem liczby klientów i pełną integracją z UPC
- Weekendowe propozycje z Wypożyczalni #10
- Wakacyjna promocja w Virgin Mobile, czyli pakiety M i L z opcją zostajesz ile chcesz
- W listopadzie Play uruchomił 82 stacje bazowe
- Play gotowy na sezon zimowy – dużo nowych stacji bazowych w górach!
You must be logged in to post a comment.