Niedawno rozpoczęliśmy dwie bardzo fajne kampanie. W jednej Paweł Małaszyński proponuje Wam Xboxa One z sensorem Kinect jako rozrywkę dla całej rodziny, w drugim Margaret zachęca do skorzystania z mega ciepło przyjętej promocji dla użytkowników ofert na kartę, którzy nie zapłacą więcej niż 10 zł za rozmowy ze wszystkimi sieciami w Polsce (zarówno komórkowymi jak i stacjonarnymi) do końca roku i jeden dzień dłużej
Jak zwykle staramy się Wam pokazywać materiały zza kulis, nie inaczej jest tym razem. Tak wyglądała współpraca z Margaret:
Click here to view the embedded video.
A tak bawiliśmy się na planie razem z Pawłem Małaszyńskim:
Click here to view the embedded video.
Źródło: Jak robiliśmy spoty z Margaret i Pawłem Małaszyńskim?
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Szczecina i aglomeracji szczecińskiej
- Play gotowy na zimę. Nowe stacje w górach przed sezonem
- Grupa Play z kompleksowymi rozwiązaniami chmurowymi dla biznesu
- Filmowe Walentynki w Wypożyczalni Play
- Premiery prosto z kina w Wypożyczalni w Telewizji Play
You must be logged in to post a comment.