Marcowa kampania ze smartfonami LG :)
TV:
Click here to view the embedded video.
BTL:
Internet:
Billboard
Informacje o autorach:
Kreacja – Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Grzegorz Święcicki (art director), Maria Snopkiewicz (copywriter), Celina Kozikowska (Client service) ,
Dom produkcyjny – Papaya Films
Reżyser - Tadeusz Śliwa
Dom Mediowy – Mediacom
Internet – Artegence,
BTL – Touch & Try – Aneta Jalowska, Ania Kwaśniewska, Irena Głowniak
Artegence – Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Magdalena Bauer
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Marta Skrzypczak, Marta Biała, Beata Zielińska, Małgorzata Chmiel, Olga Walus
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Źródło: Basia wybiera LG w FORMULE SPECJALNEJ
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Poznania i aglomeracji poznańskiej
- Diuna: Część druga– premiera w Wypożyczalni.
- Kanały Kino Polska, Kino Polska Muzyka i Kino TV odkodowane w czerwcu!
- Nokia – historia (r)ewolucji komórkowej
- Konkurs Play i Radia ESKA SZYBCY I SKUTECZNI
You must be logged in to post a comment.