Ten temat generalnie nie trafia na pierwsze strony gazet czy portali. Ot operator daje numer fundacji, fundacja go wykorzystuje do zbierania pieniędzy. Wszystko działa i wszyscy są zadowoleni. Jedne fundacje widzą w tym duży potencjał i wykorzystują to narzędzie na potęge inne wcale, albo symbolicznie.
Operatorzy robią to w 100% charytatywnie. Robią to zgodnie i nigdy nie konkurujemy w tym zakresie – tutaj najważniejsze jest dobro społeczne i potrzebujący, którzy czekają na wsparcie.
Wspieramy w tym zakresie duże, znane fundacje, które działają w całym kraju, są rozpoznawane i darczyńcy im ufają i chętnie je wspierają. Chcemy pomóc zgromadzić jak największe sumy. Są jednak takie organizacje, które w zasadzie nie wykorzystują tego numeru. Tak jest z PCK. To nie jest żadna wiedza tajemna z zakresu marketingu – bez komunikacji ludzie dobrego serca nie dowiedzą się o Waszym numerze. Wyniki w tym i poprzednim roku były bardzo przeciętne. Jesteśmy przekonani, że oraganizację z takim doświadczeniem stać na więcej, na dużo więcej.
Nie żądamy reklam telewizyjnych, ale szanowni państwo z PCK, zróbcie coś, żeby ludzie zaczęli korzystać z tego numeru i wysyłali tam SMSy. Ten numer jest dla Was zerezerwowany. W każdej chwili kiedy przyjdziecie do nas z jakimkolwiek pomysłem na efektywne wykorzystanie tego numeru na pewno Wam z radością pomożemy.
Źródło: SMS charytatywny
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Bardzo dobry początek roku pod kątem rozwoju sieci mobilnej Play
- Nowa edycja Smart Deals – smartfony taniej z abonamentem
- Nowe Smart Deals w Play
- Weekendowe propozycje z Wypożyczalni #10
- Play gotowy na sezon zimowy – dużo nowych stacji bazowych w górach!
You must be logged in to post a comment.