Ruszyliśmy z kampanią promującą aplikacje za 1 grosz dla pierwszych 100 tys. osób Szczególnie polecam Wam zabawne filmy nagrane z naszymi ulubionymi gwiazdami
Którą aplikację wybraliście? Camera Zoom FX, Contre Jour, Dead SpaceTM, Endomondo Pro, InstaPlace Pro, InstaWeather Pro, Need For SpeedTM Most Wanted, Sleep As Android Unlock i Sound Touch?
Pamiętajcie, że aplikacji za 1 grosz jest tylko 100 tysięcy dla 100 tysięcy osób! Spieszcie się, bo aplikacje idą jak ciepłe bułeczki Szczegóły promocji na stronie www.play.pl/aplikacjezagrosz/
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos
Maria Snopkiewicz-Otto – Copywriter, Grzegorz Święcicki – Art Director, Celina Kozikowska – Client Service
Produkcja: Grandes Kochonos
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Studio postprodukcyjne – Orka Film
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak, Magdalena Plichta, Elżbieta Wróbel, Bartosz Kęczkowski, Grzegorz Skowron-Moszkowicz
Media – Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
TV/Internet
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
W internecie będziemy jeszcze promować dwa poniższe spoty:
Basia poleca aplikacje za grosz:
Click here to view the embedded video.
Maciek tłumaczy jak pobrać aplikację za grosz:
Click here to view the embedded video.
Źródło: Pierwsza aplikacja za 1 grosz – kampania reklamowa
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Rzeszowa i aglomeracji rzeszowskiej
- Najwięcej klientów wybiera Play! Zyskaj aż 8400 GB przez rok – nowa kampania
- realme 12 Pro+ 5G i 12 Pro 5G już w Play!
- Doładuj konto Play i odbierz prezent w Żabce
- Premiera w Play – Xiaomi 14T Pro taniej w abonamencie
You must be logged in to post a comment.