W rolach głównych, oprócz smartfonów Wasi ulubieni nie-celebryci
Kampania rusza od 15 lipca w TV, Internet TV, Internecie, radio i na OOH.
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos
Grzegorz Święcicki (Art Director), Maria Snopkiewicz-Otto (Copywriter), Celina Kozikowska (Client service
Dom produkcyjny – Papaya Films
Studio post-produkcyjne – Yakumama
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
BTL –White Rabbit, Aneta Jalowska
Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel, Marta Biała
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
TV
Click here to view the embedded video.
Click here to view the embedded video.
Radio
Radio 15′_Samsung Galaxy Trend_final
Radio 15′_Samsung Galaxy S4_final
BTL
Outdoor
Internet
Źródło: Samsung Galaxy S4 i Samsung Galaxy Trend bohaterami nowej kampanii
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Animacja o usługach Play Rozwiązania dla Biznesu
- Rekordowy październik w Play – niemal 100 nowych stacji bazowych
- Jak działa Multi SIM w Play? Wideo, które rozwiewa wszelkie wątpliwości
- Bądźcie z nami na Pol’and’Rock Festival – zapewniamy dobry zasięg i rozrywkę
- W maju uruchomiliśmy ponad 50 nowych stacji bazowych
You must be logged in to post a comment.