maj

7

FORMUŁA dla Firm – FAQ

Zebraliśmy Wasze pytania na temat oferty FORMUŁA dla Firm. Poniżej znajdziecie wyjaśniające odpowiedzi :-) Jeśli ciągle są jakieś niejasności – pytajcie śmiało!

PLAY_DLA_FIRM_S

Czy dalej pakiet minut to pakiet złotówek do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe w formułach S, M i L ??

ODP: W nowej ofercie jest to pakiet złotówek z którego schodzą minuty/sms/mms do innych sieci. Minuty międzynarodowe nie schodzą z pakietu złotówek. . Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Czy nowe FORMUŁY zastępują wszystkie oferty biznesowe? Jeśli nie, to które zostają?

ODP: ze „starych” ofert zostają tylko promocje FORMUŁA 4.0 iPhone dla Firm BIS

W starych taryfach Firma złotówki były również wymieniane na połączenia międzynarodowe. Czy w nowych też tak będzie?

ODP: Nie. W nowych Formułach złotówki nie są wymieniane na połączenia międzynarodowe. Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Mam pytanie o „FORMUŁA dla Firm dla korzystających z internetu”. Czy po wykorzystaniu pakietu danych będzie włączany lejek, czy też będziemy obciążani za każde 100kb poza pakietem wg. cennika ?

ODP: włączany lejek. Można przywrócić jednorazowo prędkość przez wykupienie pakietu non stop 100 MB za 4 zł netto lub 300 MB za 7 zł netto

Czy abonament będzie nadal jako pakiet kwotowy?

ODP: z kwoty abonamentu schodzą minuty, sms-y, mm-sy do innych sieci

co z obecnymi abonentami, można migrować w trakcie trwania umowy czy dopiero po jej skończeniu?

ODP: na razie nie ma możliwości migracji

czy pakiet roaming 14 dni będzie dawać teraz tylko 20 % zniżki zamiast 70% ( mam nadzieje ze to błąd u Was w prezentacji ) bo bardzo często korzystam z tej usługi

ODP: tak, to jest błąd w prezentacji. Jest 70% zniżki.

czy rozmowy odebrane ( nielimitowane ) w EU w żaden sposób nie wpływają na powyższy pakiet ( roaming 14 dni ) i mogę wykorzystać w całości na Net ?

ODP: w ofercie Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm nie można aktywować usługi Roaming 14 dni. Można za to dokupić Paczki minut rozmawiać taniej w roamingu

Pytania dotyczące usługi Drugi Numer:

Czy mając dwa numery postpaid, mogę je podpiąć do jednej karty sim?

ODP: jeden z nich może być przeniesiony na ofertę Drugi numer po zakończeniu kontraktu (jeśli umowa jest na czas określony) jeśli nieokreślony w dowolnym momencie

Czy dwa numery muszą być jednocześnie aktywne, czy można jeden numer wyłączyć np. służbowy robię nieaktywny po godzinie 18:00 i zostawiam sobie tylko prywatny ?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny, drugi numer nie będzie działać. Usługa działa na zasadzie przekierowania.

Czy drugi numer (np. stacjonarny) jest również aktywny w roamingu krajowym?

ODP: Drugi numer działa w zasięgu numeru głównego.

A czy będzie można ten drugi numer przenieść do innej sieci?

ODP: Zgodnie ze standardowymi procesami jak w przypadku numeru post-paid

Czy w ramach abonamentu jest dostępny znany ze starszych taryf Firma pakiet złotówkowy do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe ?

ODP: w ramach abonamentu Drugiego numeru dostępne są nielimitowane połączenia do Play i na stacjonarne. Wszystkie inne usługi schodzą dodatkowo zgodnie z cennikiem

Czy numer stacjonarny będzie działał w roamingu międzynarodowym i czy (jeśli tak) będzie się również płacić na nim za rozmowy przychodzące?

ODP: Połączenia przychodzące na numer stacjonarny będzie można odebrać w roamingu międzynarodowym. Za odebrane połączenie w roamingu obciążony będzie numer główny zgodnie z cennikiem rozmowy przychodzącej w roamingu (Drugi numer działa na zasadzie przekierowania na Numer główny).

Czy drugi numer można na pewno aktywować we wszystkich taryfach głosowych? LongPlay 1 tez??

ODP: tak, na Long Play 1 też

Czy będzie możliwość zrezygnowania z tej oferty i np. „zabrania” tego numeru do innej taryfy?

ODP: tak, w każdej chwili można przejść z oferty Drugi numer na inną ofertę głosową w Play. Wyjątkiem jest numer stacjonarny.

Aktualnie mam jeden, główny numer w Play przeniesiony z innej sieci (kilka lat temu). Czy jeśli podpiszę nową umowę z nowym numerem z puli Play to czy będzie można przenieść ten pierwszy numer (który jest teraz głównym) do oferty drugi numer? numer A jest teraz, podpisuję umowę na numer B, numer B staje się głównym,a numer A dodatkowym (po zakończeniu umowy). Trzeba wtedy numer A przenieść do prepaida lub innego operatora, żeby potem wrócić?

ODP: Numer A może stać się Drugim numerem do numeru B po zakończeniu kontraktu.

A jak jest z transmisją danych w przypadku tej usługi??

ODP: Nie ma transmisji danych na Drugim numerze.

Czy jeżeli od pewnego czasu mam numer stacjonarny w Play mogę podpiąć go pod swoją komórkę, która – rzecz jasna – również jest w Play, czy oferta dotyczy wyłącznie nowych numerów?

ODP: niestety nie można podpiąć istniejącego w Play nr stacjonarnego jako Drugi numer

Jestem użytkownikiem usługi XTRA numer, czy będzie możliwość migracji tego numeru do nowej oferty tak aby tego numeru nie tracić?

ODP: nie, XTRA numer nie może być migrowany na żadną inną ofertę

Na P24 pojawiła się możliwość aktywacji usługi. Przy próbie aktywacji pojawia się informacja: „Opłata abonamentowa za włączenie Drugi numer na Numerze głównym wynosi 0,00 zł/mc”. Jak to się ma do podanego cennika?

ODP: na Play24 chodzi o samo podpięcie Drugiego numeru na Numerze głównym. Opłata abonamentowa za korzystanie z usługi Drugi numer jest zgodna z cennikiem. Poprawimy informację na Play 24 aby nie była myląca.

Czy Mixtura jest uważana za usługę abonamentową?

ODP: Nie można aktywować Drugiego numeru na MIXturze

Czy istnieje możliwość ‚wymiany’ drugiego numeru na nowy (jak w przypadku xtra numeru) np. gdy uznamy, że dostajemy na niego za dużo niechcianych połączeń?

ODP: tak, można zmienić numer zgodnie z opłatą w cenniku

Czy można mieć drugi numer i xtra numer jednocześnie?

ODP: tak, można mieć obie usługi jednocześnie

załóżmy że mam 2 numery, jeden firmowy drugi prywatny, na weekend chcę aby firmowy był poza zasięgiem – jak to zrobić?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny drugi numer też nie zadziała

jeśli rozmawiam z kimś z 2 numeru to ktoś dzwoniący na 1 numer ma info że linia zajęta?

ODP: w takim przypadku połączenie zostanie przekierowane na pocztę głosową Numeru głównego.


Źródło: FORMUŁA dla Firm – FAQ



Category: PLAY | Tags: None

Related Posts




You must be logged in to post a comment.

Name (wymagane)

Email (wymagane)

Witryna internetowa

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share your wisdom

wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie Lublin skanowanie lublin projekty powykonawcze archiwizacja dokumentacji skanowanie do pliku wielki format serwis niszczarek lublin niszczarki lublin naprawa niszczarek lublin drukowanie z internetu