Czas rozwiązać konkursik na koszulkę Red Bull Mobile.
Postanowiłem odpowiedieć na pytanie Wojtka :
„Mnie ciekawi odpowiedź na jedno pytanie: dlaczego te 50gr więcej niż konkurenci? Dlaczego nie 50gr mniej, albo dokładnie tyle samo? Nie chcieliście wywoływać wojny cenowej (dając mniejszą cenę konkurenci mogliby obniżyć swoją ofertę), ani też pokazać, że dajecie to samo za tyle samo? Nie rozumiem, czemu właśnie 29zł i te 50gr?!”
Faktycznie, z każdego punktu widzenia te 50 groszy wygląda tak sobie. Skąd się wzieło?
A no wbrew niektórym opiniom od dawna byliśmy przygotowani na to, że Paryż przymusi oddział w Warszawie do wprowadzenia oferty bliźniaczej do Sosh. Podejrzewam zresztą, że każdy operator był na to przygotowany, co prędzej czy później zobaczymy. Przyznam, że byłem sceptykiem i liczyłem, że to się nie stanie z bardzo racjonalnych powodów. Na szczęście dla klientów racjonalne powody nie mają znaczenia przy walce z PLAY no i mamy niezłą karuzelę
29,50 to plan taryfowy, który był już gotowy i czekał. Jak widać nie udało się wyciąć tych 50 groszy w ciągu tych kilku godzin. Ot i cała historia. Mam dal Ciebie koszulkę w rozmiarze M lub L – napisz na konursy@blogplay.pl
Ja tymczasem robię pop corn, otwieram coronitę i „paczę” na arenę bitwy cenowej, którą celowo nazwałem Waterloo. Moje przeczucie mi mówi, że jeszcze sporo się wydarzy na tej arenie.
Kolejni gracze już rozgrzewają się w szatni. Coś fajnego się dzieje i to bardzo dobrze dla Was klienci jak i dla naszego konkurencyjnego DNA w PLAY. Właśnie po to jest konkurencja. Bez niej tylko nuda i wysokie ceny.
Źródło: 50 groszy
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- GWIEZDNE WOJNY w Wypożyczalni!
- Najwięcej klientów wybiera Play! Zyskaj aż 8400 GB przez rok – nowa kampania
- Nowe routery 5G w ofercie Play
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Krakowa i aglomeracji krakowskiej
- Tak proste, że weź – ciąg dalszy kampanii Virgin Mobile
You must be logged in to post a comment.