Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi – mówi między innymi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nasz CMO Bartosz Dobrzyński. Jest i o rynku telekomunikacyjnym, reklamach, nowych pomysłach telekomów, przyszłości telefonii komórkowej -polecamy Wam ten tekst. Wirtualnemedia.pl: Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja Bartosz [...]
Źródło: Wywiad z Bartkiem Dobrzyńskim na wirtualnemedia.pl
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- W maju uruchomiliśmy ponad 50 nowych stacji bazowych
- Premiery prosto z kina w Wypożyczalni w Telewizji Play
- Wakacyjna promocja w Virgin Mobile, czyli pakiety M i L z opcją zostajesz ile chcesz
- Multi SIM dostępny na smartwatchach Huawei
- W Play mamy już ponad 11 800 stacji bazowych
You must be logged in to post a comment.