Play jako sponsor festiwalu Woodstock wraz z agencją Grey Group przygotowali kampanię, w którą zaangażowano legendarnego założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Organizator tegorocznego Przystanku Woodstock, zaprasza na festiwal i zapowiada 4 dni rozmów za darmo ze wszystkimi. Ideą filmu jest wzmocnienie siły przekazu pozytywnych emocji oraz wspólnej radości i zabawy, jaka towarzyszy festiwalowi. [...]
Źródło: 4 dni darmowych rozmów na Woodstock – kampania reklamowa
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Mocny początek roku w zakresie rozwoju sieci mobilnej
- Rekordowy październik w Play – niemal 100 nowych stacji bazowych
- Nowy serial medyczny „Nocna zmiana” w StudiomedTV.
- Zagłosuj na aplikację Play24 w konkursie Mobile Trends Awards
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Lublina i aglomeracji lubelskiej
You must be logged in to post a comment.