Play jako sponsor festiwalu Woodstock wraz z agencją Grey Group przygotowali kampanię, w którą zaangażowano legendarnego założyciela Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Organizator tegorocznego Przystanku Woodstock, zaprasza na festiwal i zapowiada 4 dni rozmów za darmo ze wszystkimi. Ideą filmu jest wzmocnienie siły przekazu pozytywnych emocji oraz wspólnej radości i zabawy, jaka towarzyszy festiwalowi. [...]
Źródło: 4 dni darmowych rozmów na Woodstock – kampania reklamowa
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Dziękujemy za 32. Finał WOŚP!
- W Play internet 5G bez limitów oraz nowoczesne smartfony z AI aż o 1000 zł taniej
- Data Center Grupy Play z nowymi certyfikatami ISO
- Doładuj konto Play i odbierz prezent w Żabce
- Dbaj o planetę i swoją kieszeń – wybierz odnowiony iPhone w Play
You must be logged in to post a comment.