sty

11

Bartek Dobrzyński szef marketingu PLAY podsumował rok 2010

Specjalnie dla portalu Wirtualne Media Bartek podsumował rok 2010. Najważniejsze wydarzenie, sukces i porażka branży w 2010 roku Play zdobywa ponad 10 proc. rynku a Polacy masowo przenoszą numery. Największa porażka – MVNO nie są w stanie przekonać do siebie klientów, w tym m.in. Ojciec Rydzyk Człowiek lub ludzie, którzy w 2010 roku wywarli największy [...]

Źródło: Bartek Dobrzyński szef marketingu PLAY podsumował rok 2010



Category: PLAY | Tags: None

Related Posts




You must be logged in to post a comment.

Name (wymagane)

Email (wymagane)

Witryna internetowa

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share your wisdom

wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie Lublin skanowanie lublin tanie ksero lublin tanie ksero lublin szybki druk wysokonakładowy skanowanie dokumentacji lublin wydruki lublin centrum tanie wydruki lublin wielkoformatowe format