Specjalnie dla portalu Wirtualne Media Bartek podsumował rok 2010. Najważniejsze wydarzenie, sukces i porażka branży w 2010 roku Play zdobywa ponad 10 proc. rynku a Polacy masowo przenoszą numery. Największa porażka – MVNO nie są w stanie przekonać do siebie klientów, w tym m.in. Ojciec Rydzyk Człowiek lub ludzie, którzy w 2010 roku wywarli największy [...]
Źródło: Bartek Dobrzyński szef marketingu PLAY podsumował rok 2010
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Najtaniej dla firm – 2 abonamenty 5G już za 50 zł
- Jak żyją, pracują i wypoczywają mieszkańcy Krakowa i aglomeracji krakowskiej
- Premiera w Play – Xiaomi Redmi 14C
- Polska premiera Google Pixel – w abonamencie TYLKO w Play
- Grupa Play z kompleksowymi rozwiązaniami chmurowymi dla biznesu
You must be logged in to post a comment.