Od jakiegoś już czasu nie poruszamy tematu przenoszenia numerów, bo jesteśmy liderem od 8 lat i może być to dla Was nudne Wiem jednak, że wiele osób bardzo dokładnie śledzi tendencje i zmiany na tym rynku. Śpieszę więc donieść, że w lipcu i w sierpniu lider (czyli oczywiście PLAY) umocnił jeszcze swoją pozycję osiągając w tym czasie odpowiednio 40% i 43% udziału w rynku MNP (port-in). Każdego dnia wakacji przyjmowaliśmy średnio prawie 2 tysiące numerów.
Oczywiście zapytacie o liczbę odejść, która ma wpływ na bilans, czyli na to, co operator zyskuje z całego procesu MNP. Tutaj też w wakacje było lepiej, bo łącznie w lipcu i w sierpniu nasz bilans wynosił prawie 60 tysięcy SIMek na plus. Bardzo nas cieszy, że 80% stanowią umowy abonamentowe.
Dokładnie pamiętam wielki bilboard obok naszej siedziby, który zachęcał klientów do przechodzenia na lepszą stronę sieci. Cieszę się bardzo, że kolejny raz klienci wybrali nas a tegoroczne wakacje pokazały, że owa „lepsza strona” jest w kolorze fioletowym.
Źródło: To były gorące wakacje MNP w PLAY
Category: PLAY | Tags: None
Related Posts
- Telewizja z najlepszą rozrywką na rok w prezencie
- Już jest nowa strona główna Play.pl
- Promocje Black Week w Play – internet i telewizja taniej przez cały okres umowy
- Tak proste, że weź – ciąg dalszy kampanii Virgin Mobile
- Już jest nowa strona główna Play.pl
You must be logged in to post a comment.