lis

23

Dwa słowa Gruszki o wynikach za Q3 2016

Jesteśmy już po konferencji o wynikach za Q3 2016, dlatego opiszę Wam, co ciekawego wydarzyło się w Play. Spojrzymy na wyniki nie jak finansiści, tylko jak klienci. Najpierw spójrzmy jednak jak wygląda rynek po ustawie antyterrorystycznej:

play_q3_2016-page-002
play_q3_2016-page-003
play_q3_2016-page-004
play_q3_2016-page-005

  1. Całkowita liczba klientów – postpaid i prepaid
  2. Zmiana w całkowitej liczbie klientów u poszczególnych operatorów
  3. Zmiana w liczbie klientów abonamentowych
  4. Zmiana w liczbie klientów ofert przedpłaconych

Powyższy wykres pokazuje jak będzie zachowywał się rynek w przyszłości. Jak widzicie tracą wszyscy. Straciliśmy również i my w segmencie prepaid, ale za to zdobyliśmy najwięcej w segmencie postpaid. Zwiększa się udział postpaidu a maleje rynek prepaida – będzie on mniejszy, ale ciągle ważny, jak powiedział Bartek Dobrzyński na konferencji – „zdrowszy”.

play_q3_2016-page-006

Trudno szacować jak to będzie wyglądało na końcu, czyli w pierwszym kwartale przyszłego roku. My z oceną sytuacji poczekamy do konferencji w Barcelonie a być może do wyników po Q1, które pokazujemy zawsze w maju.

play_q3_2016-page-007
play_q3_2016-page-008

  1. PLAY osiągnął 14,6 MLN klientów
  2. 54,6% w ofertach abonamentowych

Liczba klientów delikatnie wzrosła, ale to wciąż wzrost.

play_q3_2016-page-015
play_q3_2016-page-016

  1. Zasięg 4G LTE obejmuje 90,5% populacji a 4G LTE ULTRA 76,3%
  2. Stacje bazowe na poszczególnych częstotliwościach

Na kolejnym slajdzie widać jak szybko budujemy naszą sieć, w tym jak wykorzystujemy nasze pozyskane niedawno częstotliwości. Jeśli porównacie je z wynikami naszych konkurentów to zobaczycie, że idziemy jak burza (2 razy szybciej).

Bartek pytany o rejestrację mówił, że jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników a w naszej ocenie do końca stycznia zrobi to 90% aktywnych użytkowników. Nie zostawiajcie tego na ostatni moment.


Źródło: Dwa słowa Gruszki o wynikach za Q3 2016



Category: PLAY | Tags: None

Related Posts




You must be logged in to post a comment.

Name (wymagane)

Email (wymagane)

Witryna internetowa

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Share your wisdom

wielkoformatowe wydruki Lublin kolorowe wielkoformatowe skanowanie kolorowe skanowanie Lublin drukowanie skanowanie kolor lublin wydruki lublin wielki format skan drukowanie z PDF skanowanie dokumentacji lublin